Nemzetközi elismerésben részesült a Chef almaecet és a Veritas Gold ásványvíz

A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute – iTQi) , két magyar terméket, a Veritas Gold természetes ásványvizét három, a BUSZESZ Zrt. Chef almaecetét két aranycsillaggal tüntette ki a 2016-os „Superior Taste Award” brüsszeli világversenyén.

A zsűri tagjai Európa 15 legelitebb és legrangosabb kulináris szervezetéből kerülnek ki, mint pl. Nemzetközi Sommelier Szövetség (ASI). Így a független, bírák sok éves gyakorlattal rendelkeznek az élelmiszerek tesztelésében, ízlelésében. Noha szakmájukat Európában űzik, szerteágazó ismeretekkel rendelkeznek Japán, Kína, Thaiföld, Észak-, Közép- és Dél-Amerika konyhaművészetében egyaránt. Szenvedélyesen kutatnak új ízek után a számukra akár teljesen ismeretlen termékekben - bárhonnan is származzanak azok.

Ennek fényében, a 100%-ban magyar tulajdonban lévő cégek menedzsmentje okkal büszke a csütörtökön, Brüsszelben átadott díjakra.

„A Veritas Gold természetes ásványvizünk nemzetközi díja visszaigazolás számunkra, hogy jó irányt és célokat jelöltek meg a tulajdonosok a 90-es évek elején, amikor megalapították az Aquarius-Aqua Kft-t, és azóta is jó úton járunk, hogy elérjük azokat és újabbakat határozzunk meg időről időre” – nyilatkozta Dunai András, vezérigazgató / ügyvezető, mikor átvette a díjakat. „Az albertirsai palackozó üzemünkben folyamatosan fejlesztünk, bővítünk; a legújabb beruházásunkkal újabb töltősorokat telepítünk. Ezzel továbbra is egyedülálló kapacitással rendelkezünk, melynek köszönhetően ekkora piacokon is hosszú távon sikeresek tudunk tenni. – tette hozzá Dunai András.

A megmérettetésen több mint 120 vállalat indult a világ számos országából mintegy 1290 termékével. A Veritas Gold három aranycsillaga 90 feletti, a Chef almaecet két aranycsillaga 80 és 90 pont közötti értékelést jelent a 100-ból.

„Az almaecet az egészségtudatos életmód egyre nagyobb térhódításának köszönhetően, reneszánszát éli.” – a vezérigazgató szerint. Ennek (is) köszönhetően egyre több fórumon, legyen az egészségügyi, gasztronómiai vagy lifestyle témájú, olvashatunk annak szerteágazó jótékony hatásairól. A BUSZESZ Zrt. 1898 óta gyárt ugyanazon az óbudai telephelyen ecetet, ahonnan a Chef márkacsalád almás terméke a neves zsűri asztalára került tesztelésre. A Chef brand sikerét abban látja a top vezető, hogy sikerült megőrizni az elmúlt 160 év értékeit; a minőség mögött pedig a tapasztalat, a tudás és a hagyományok mellett a folyamatos innováció, a hatékonyságnövelés és a fenntartható fejlődés áll.

Mind a belföldi, mind az export piacokon folytatott üzletpolitikájuknak köszönhetően, 2015-ben mintegy 750 millió liter szomjoltót értékesített a két vállalat; a 2016-os évtől pedig továbbra is növekedést várnak.

A BUSZESZ Zrt. két energiaitala 2016 elején Év Terméke díjat kapott, így a mostani díjazással tovább nőtt a cégcsoport szakmai elismertsége.


Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat

Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat 

A gazdák több százezer sertést nem tudnak értékesíteni, miközben a vidéki térségeket csődhullám fenyegeti.
Argentin borok Budapesten

Argentin borok Budapesten  

Idén is bemutatkozott Budapesten a Malbec, e világhírű argentin borfajta, az egyik legnagyobb hazai borkereskedésben.
Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták

Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták 

A legjellemzőbb gombabetegségekkel szemben ellenálló szőlőfajtákat, valamint magas hozzáadott értékkel rendelkező borászati termékeket fejlesztett ki a Varga Pincészet Kft. és a Pécsi Tudományegyetem (PTE) konzorciuma. 
Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról

Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról 

A fiatalabb felnőttek számára a borfogyasztás már nem csupán hagyomány vagy gasztronómiai kiegészítő, hanem értékválasztás is.
Új helyszín, bővülő választék – nyit a Gin Market

Új helyszín, bővülő választék – nyit a Gin Market 

A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag a fővárosban, hanem az egyik legnagyobb ginfesztivál főszereplője is.
Tej Terméktanács: mindenki egyen több trappista sajtot!

Tej Terméktanács: mindenki egyen több trappista sajtot! 

A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére.
Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek

Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek 

Hajnali 1-ig nyitva tarthatnak a pubok a brit győzelem 80. évfordulóján.
Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon

Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon 

Tízéves az egerszalóki St. Andrea Szőlőbirtok értékeit továbbgondoló, 2015-ben az Eiffel Palace épületében megnyitott St. Andrea Restaurant.
A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.