Nemzetközi elismerésben részesült a Chef almaecet és a Veritas Gold ásványvíz

A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute – iTQi) , két magyar terméket, a Veritas Gold természetes ásványvizét három, a BUSZESZ Zrt. Chef almaecetét két aranycsillaggal tüntette ki a 2016-os „Superior Taste Award” brüsszeli világversenyén.

A zsűri tagjai Európa 15 legelitebb és legrangosabb kulináris szervezetéből kerülnek ki, mint pl. Nemzetközi Sommelier Szövetség (ASI). Így a független, bírák sok éves gyakorlattal rendelkeznek az élelmiszerek tesztelésében, ízlelésében. Noha szakmájukat Európában űzik, szerteágazó ismeretekkel rendelkeznek Japán, Kína, Thaiföld, Észak-, Közép- és Dél-Amerika konyhaművészetében egyaránt. Szenvedélyesen kutatnak új ízek után a számukra akár teljesen ismeretlen termékekben - bárhonnan is származzanak azok.

Ennek fényében, a 100%-ban magyar tulajdonban lévő cégek menedzsmentje okkal büszke a csütörtökön, Brüsszelben átadott díjakra.

„A Veritas Gold természetes ásványvizünk nemzetközi díja visszaigazolás számunkra, hogy jó irányt és célokat jelöltek meg a tulajdonosok a 90-es évek elején, amikor megalapították az Aquarius-Aqua Kft-t, és azóta is jó úton járunk, hogy elérjük azokat és újabbakat határozzunk meg időről időre” – nyilatkozta Dunai András, vezérigazgató / ügyvezető, mikor átvette a díjakat. „Az albertirsai palackozó üzemünkben folyamatosan fejlesztünk, bővítünk; a legújabb beruházásunkkal újabb töltősorokat telepítünk. Ezzel továbbra is egyedülálló kapacitással rendelkezünk, melynek köszönhetően ekkora piacokon is hosszú távon sikeresek tudunk tenni. – tette hozzá Dunai András.

A megmérettetésen több mint 120 vállalat indult a világ számos országából mintegy 1290 termékével. A Veritas Gold három aranycsillaga 90 feletti, a Chef almaecet két aranycsillaga 80 és 90 pont közötti értékelést jelent a 100-ból.

„Az almaecet az egészségtudatos életmód egyre nagyobb térhódításának köszönhetően, reneszánszát éli.” – a vezérigazgató szerint. Ennek (is) köszönhetően egyre több fórumon, legyen az egészségügyi, gasztronómiai vagy lifestyle témájú, olvashatunk annak szerteágazó jótékony hatásairól. A BUSZESZ Zrt. 1898 óta gyárt ugyanazon az óbudai telephelyen ecetet, ahonnan a Chef márkacsalád almás terméke a neves zsűri asztalára került tesztelésre. A Chef brand sikerét abban látja a top vezető, hogy sikerült megőrizni az elmúlt 160 év értékeit; a minőség mögött pedig a tapasztalat, a tudás és a hagyományok mellett a folyamatos innováció, a hatékonyságnövelés és a fenntartható fejlődés áll.

Mind a belföldi, mind az export piacokon folytatott üzletpolitikájuknak köszönhetően, 2015-ben mintegy 750 millió liter szomjoltót értékesített a két vállalat; a 2016-os évtől pedig továbbra is növekedést várnak.

A BUSZESZ Zrt. két energiaitala 2016 elején Év Terméke díjat kapott, így a mostani díjazással tovább nőtt a cégcsoport szakmai elismertsége.


Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.