Történt ugyanis, hogy Káli borainak korábban Nemes Péter grafikus készített címkéket, amikor pedig a borászon keresztül értesült a pályázatról, úgy döntött, hogy nem saját nevén, hanem hat különböző álnéven ad be pályamunkákat.
A hat pályázatából négy került be a hatos döntőbe, tehát a grafikus 66 százalékban saját maga ellen versenyzett. A Bortársaság honlapján megjelent vele egy interjú, amiben elmondta: "Az identitásaimat gyerekbarátaim és -ismerőseim ihlették. Így az ő személyiségüket figyelembe véve, egymással szöges ellentétben álló címketervekkel rukkolhattam elő és az ő nevüket használtam az email címek elkészítéséhez is. Olyannyira sikerült azonosulnom velük, hogy miközben a pályázati szövegeket írtam, az ő hangjukon fogalmaztam meg a tervekhez csatolandó leírásokat. Egyébként hatból négy lányok, kettő fiúk neve alatt futott."
Mint mondja, épp a 75-ös trolin utazott, amikor kapott egy e-mailt az egyik alteregója, Péterfi Liza címére, amelyben a telefonszámát kérték. Amikor felhívták, Péterfi Lizaként, de - nyilvánvalóan - férfihangon mutatkozott be. Hamza Gergely, a Bortársaság kommunikációs szakértője volt a vonal túloldalán, aki persze elnevette magát, majd röviden ennyit mondott: "Hát akkor Liza - vagy hogyan is szólíthatlak - gratulálok, mert a közel 100 pályázó közül a te címketerved nyert."
A nyertes címkékről Nemes kifejtette, azokon a "szentbékkállai Fekete-hegy jellegzetes présházait rajzoltam meg, a különböző borfajtákhoz más-más színösszeállítást alkalmazva. Az én szememben az lebegett mindvégig, hogy egy nagyon színes, játékos címkecsaládot hozzak létre".
A hat, döntőbe jutott munkát itt nézhetik meg az érdeklődők.
Forrás: Élelmiszer Online