Az M Channelen saját, exkluzív tartalom lesz látható, ráadásul jelentős mértékben, települések vagy akár városrészek szintjén lokalizálva. Helyi sportesemények, hírek, összeállítások, beszámolók, zenei videoklipek kerülnek képernyőre, mellyel a cél a közönség szórakoztatása, végső soron pedig egy promóciós és eladási csatorna létrehozása az érdeklődő hirdetők számára. A rivális éttermeket és talán az alkoholos italokat leszámítva minden potenciális partnert tárt karokkal várnak.
A csatorna intenzíven használja majd az online felületeket is, nézőit sokszor hívja majd fel arra, hogy egy képernyőn látott zeneszámot töltsenek le, vagy internetes nyereményjátékon nyerjenek ingyen ebédet az előadóval, esetleg belépőt a koncertjére. A tartalom-előállítók sorában ott találjuk Mark Burnettet, aSurvivor és a The Voice producerét is.
Az M Channel egy maroknyi amerikai étteremben már elindult, de a műsorkínálat még nagyon szegényes. Rövidesen 700 egységben startol az éles üzem. (forrás: AP / Médiainfo)