A Burger King új terméke az egydolláros családot bővíti- kezdetben az USA-ban-, összetevői pedig szabványos marhahús burger, valamint négy szem sültkrumpli lesznek
A lánc szerint az olcsó- egydollárosként emlegetett- termékek alkotta menük továbbra is messze a legnépszerűbbek- így az új innováció tovább bővítheti ezt a kört. A cég emellett a McDonalds új egydollárosaira is választ adhat- a fő konkurens hal és sült hagyma kategóriában bővítette olcsó termékeit.
Az nrn.com cikke idézi Leslie Kerr-t, az Intellaprice árazási tanácsadócég elnökét, aki méltatta a Burger King fejlesztését. Szerinte ebben a termékkörben már nagyon nehéz újdonsággal előállni, a cég megoldása pedig "szép" és nagyon olcsón megvalósítható példa. Az azonban kihívás lehet, hogy hosszú távon érdekes és vonzó maradjon a vendégek számára.
Az étterem- hálózat további két terméket vezet be az ősz folyamán. Az egyik a csirke-parmezán szendvics, a másik a buffalo szószós csirke csíkok lesz.
Forrás: Marketinginfo.hu