A marketinget a teljes vállalat operatív vezetője, Jonathan Fitzpatrick közvetlen irányítása alá vonta össze az étteremlánc, aki egyúttal a Burger King márkáért felelős igazgatóként tevékenykedik tovább.
Az átalakítás hátterében az értesülések szerint a hálózatot korábban felvásárló 3G Capital befektetési csoport új tulajdonosi filozófiája áll. A Burger King szerint az átszervezéssel és a márka, illetve az operatív tevékenység irányításának összevonásával meggyorsítható a nemzetközi döntéshozatal, és a vállalat gyorsabban reagálhat a piaci változásokra.
A legújabb hazai Burger King egység múlt hét pénteken, a Sky Court, azaz Égi Udvar nevű új utasterminálon került átadásra a Liszt Ferenc repülőtéren. A szerdán Ferihegyi repülőtérről átkeresztelt légikikötő új csarnoka, a 2-es terminál A és B épülete között kapott helyet, benne éttermekkel, vámmentes boltokkal, kávézókkal és a Malév új business várójával.
(forrás: marketinginfo.hu / Franchisepotál)