A kampány részeként kialakítottak egy olyan honlapot, ahol a zöld harisnyás szuperhős, Mr. Fruitness (a neve a fruit és a fitness szavak összevonásával jött létre) harcol a gyerekekkel az elhízás ellen. Aki regisztrál az ötnyelvű honlapon (angol, német, olasz, lengyel és svéd), létrehozhatja a saját személyes, őszibarack, kivi vagy körte alakú logóját, és játszhat Mr. Fruitness-szel. Egy online kvízjátékban lehet részt venni, amely arról szól, hogy mekkora szerepet játszik a válaszadó táplálkozási szokásaiban a gyümölcsfogyasztás. Szavazhatnak a kedvenc gyümölcsükre, végül pedig leírhatják, mit tanultak, amíg Mr. Fruitness weblapján időztek. A három éven át tartó kampánytól azt remélik a szervezők, hogy segítségével tudatosodik majd a gyerekekben, hogy mennyire fontos a gyümölcsfogyasztás. (www.costsectorcatering.co.uk)
Szuperhős segít a gyerekkori elhízás megelőzésében
Az Európai Bizottság 4 millió eurós költségvetésű kampányt indított, amelynek célja a gyerekek étkezési szokásainak megváltoztatása.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet
A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort
Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba
Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár
A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában
Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát
A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában
Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog
A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Magyar siker a Bocuse d'Or-on
Ismét bizonyított a magyar csapat a gasztronómiai világbajnokságon.
Nagy Szabolcs: Egy szalontüdő és egy töltött káposzta is lehet izgalmas
A tradíciók tisztelete és a kreativitás ötvözése áll Nagy Szabolcs séf konyhájának középpontjában.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.