A kampány részeként kialakítottak egy olyan honlapot, ahol a zöld harisnyás szuperhős, Mr. Fruitness (a neve a fruit és a fitness szavak összevonásával jött létre) harcol a gyerekekkel az elhízás ellen. Aki regisztrál az ötnyelvű honlapon (angol, német, olasz, lengyel és svéd), létrehozhatja a saját személyes, őszibarack, kivi vagy körte alakú logóját, és játszhat Mr. Fruitness-szel. Egy online kvízjátékban lehet részt venni, amely arról szól, hogy mekkora szerepet játszik a válaszadó táplálkozási szokásaiban a gyümölcsfogyasztás. Szavazhatnak a kedvenc gyümölcsükre, végül pedig leírhatják, mit tanultak, amíg Mr. Fruitness weblapján időztek. A három éven át tartó kampánytól azt remélik a szervezők, hogy segítségével tudatosodik majd a gyerekekben, hogy mennyire fontos a gyümölcsfogyasztás. (www.costsectorcatering.co.uk)
Szuperhős segít a gyerekkori elhízás megelőzésében
Az Európai Bizottság 4 millió eurós költségvetésű kampányt indított, amelynek célja a gyerekek étkezési szokásainak megváltoztatása.

Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista
Június 16-án, hétfőn este rendezték a hazai gasztronómiai élet legrangosabb eseményét, a Dining Guide Év Étterme Gálát.

Hétvégén Somlói Borgála
Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak
Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben
Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség
Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től
A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja
Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.

Legjobbak közt a magyar speciality kávé
A döntőbe a világ több százezer kávéja közül, kategóriánkként a legjobb tízet választják ki.

Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben
A Zadole parkban zajló kétnapos rendezvényen a látogatók Katowice testvérvárosainak kulináris és kulturális kínálatával ismerkedhettek meg.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.