A kampány részeként kialakítottak egy olyan honlapot, ahol a zöld harisnyás szuperhős, Mr. Fruitness (a neve a fruit és a fitness szavak összevonásával jött létre) harcol a gyerekekkel az elhízás ellen. Aki regisztrál az ötnyelvű honlapon (angol, német, olasz, lengyel és svéd), létrehozhatja a saját személyes, őszibarack, kivi vagy körte alakú logóját, és játszhat Mr. Fruitness-szel. Egy online kvízjátékban lehet részt venni, amely arról szól, hogy mekkora szerepet játszik a válaszadó táplálkozási szokásaiban a gyümölcsfogyasztás. Szavazhatnak a kedvenc gyümölcsükre, végül pedig leírhatják, mit tanultak, amíg Mr. Fruitness weblapján időztek. A három éven át tartó kampánytól azt remélik a szervezők, hogy segítségével tudatosodik majd a gyerekekben, hogy mennyire fontos a gyümölcsfogyasztás. (www.costsectorcatering.co.uk)
Szuperhős segít a gyerekkori elhízás megelőzésében
Az Európai Bizottság 4 millió eurós költségvetésű kampányt indított, amelynek célja a gyerekek étkezési szokásainak megváltoztatása.
Újdonság: pizza és bor egy palackban
Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás
A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak
Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely
A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj
A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja
Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán
A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?
A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?
Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban
Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.