A vendégek iPaden kapják meg az étlapot, amely számos információt ad az ételekről, italokról. A pincért is elektronikusan hívhatják, a rendelés pedig rögtön a konyhai nyomtatóra érkezik, így rövidül az elkészítési idő, de a fizetési procedúra is.
Az iMenu egy olyan iPad alapú éttermi keretrendszer, amely integrálja a digitális menük és a mobil pincérterminál előnyeit – nyilatkozta a fejlesztést végző AvantApps Kft. ügyvezetője. Szappanos Gergő ismertette, a vendégek már eleve iPad-en kapják meg a kínálatot. Az eszköz részletesebben mutatja be a választékot és kiegészítő információkat ad, például bort ajánl az étel mellé, vagy akár a speciális étkezési igényeknek megfelelő ételeket válogatja össze.
Az iPad étlap együttműködik a pincéreknél levő iPod Touch rendszerrel. Ha a vendégek választottak, vagy tájékozódni szeretnének, a pincérnél lévő készülék jelzi, hogy melyik asztalnál várják. Így gyorsan érkezik a felszolgáló és sor kerülhet a rendelés személyes jóváhagyására. Ezt követően a rendszer elküldi a rendelést a konyhai nyomtatónak, tehát azonnal elkezdhető az ételkészítés folyamata is – részletezte Szappanos Gergő.
A rendszer nem váltja ki a pincérek munkáját, ugyanakkor a vezetőknek segít az erőforrások jobb kihasználásában. Az AvantApps Kft. a projekt megvalósítására az Új Széchenyi Terv keretében 100 százalékos, csaknem 8,9 millió forintos támogatást nyert el.
Forrás: Vendég & Hotel