Az ebéddel egybekötött sajtótájékoztatón a Curry House tulajdonosa, Zulkarnain Saer Khan, az étterem séfjei és menedzsere örömmel mondták el, hogy egy remek csapatot alkotnak és a jövőbeni célok elérése érdekében összetartóan dolgoznak. Márkájuk ismertetésében és a rendezvénysorozatok lezajlásában az étterem egy éve dolgozik együtt marketingpartnerével, Samarjay Péterrel, aki a White Elephant Media munkatársa.
Az étterem életében újdonság a 2016 májusában nyíló terasz, ahol 88 fő tudja majd élvezni az újonnan felújított Bródy Sándor utcát és a Palotanegyed környékét. Céljuk, hogy a betérő vendégek megismerjék India kulináris ételeit, de a gasztronómiai élvezeteket zenés táncestekkel is szeretnék kombinálni a közeljövőben.
Budapesten összesen 10 autentikus indiai étterem található, ezért a helyiek a változatosságot keresve szívesen felkeresik ezeket a helyeket. A Curry House-ban az indiai ételek közül is a legjobbakat szeretnék bemutatni a vendégeknek, ezért mindig friss alapanyagokat és kevés tartósítószert használnak, így egészséges ételek készülnek. Nyáron a Curry House-nak két és félszer nagyobb bevétele volt a tavalyihoz képest, ez azt mutatja, hogy egyre elterjedtebb az étterem.
Az üzletvezető úgy tervezi, hogy több kulturális eseményt szervez a jövőben, illetve újabb éttermeket is szeretne nyitni, más néven.