Tervezzen újrahasznosítható poharat a legmenőbb szórakozóhelyeknek!

A VÍZió országos grafikai pályázatra a szervezők olyan digitális vagy kézzel rajzolt illusztrációkat várnak, melyek a víz fogalmához kapcsolódnak, vagy a víz megóvására, tudatos felhasználására motiválnak.

A pályázat iránt nagy az érdeklődés, hiszen a nyertes alkotások rákerülhetnek a klubokban és rendezvényeken széles körben elérhető félliteres RevoCupokra. Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere a pályázattal környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára szeretné ösztönözni a fiatalokat.

Egy vendéglátóipari mosogatógép számára átlagosan egy pohár elmosásához 11,5 centiliter víz szükséges. Ezzel szemben, a sportlétesítményekben, valamint a Budapest Parkban is jelen lévő Cup Revolution speciális mosó- és szárítóberendezése poharanként majdnem negyedannyi, mindössze 3 centiliter vizet használ fel. A körforgásos megoldáson alapuló RevoCup nemcsak a vízfelhasználás csökkentésében játszik szerepet, hanem hulladékmennyiség visszaszorításában is. A több mint 500 alkalommal is felhasználható RevoCupokat országszerte egyre több helyen válthatják vissza a fogyasztók, akik nélkül a poharak körforgásban tartása nem lehetséges.

A VÍZió országos grafikai pályázatra a szervezők olyan digitális vagy kézzel rajzolt illusztrációkat várnak, melyek a víz fogalmához kapcsolódnak, vagy a víz megóvására, tudatos felhasználására motiválnak.

A beérkezett pályázatokból 10 shortlistes alkotást választ ki a szakmai zsűri, melynek tagjai Maros Róbert, a Cup Revolution Kft. ügyvezető igazgatója, Kiss-Benedek Kristóf, a Budapest Park senior art direktora, Gazdig Bence grafikus-designer, a Gazduig Kreatív Ügynökség alapítója, valamint egy, a Facebookon kisorsolt, művészeti tapasztalattal rendelkező jelentkező.

Az első helyezett illusztrációja a félliteres RevoCupokon is megjelenik majd, a nyertes továbbá 100 ezer forinttal is gazdagodhat. A közönség is szavazhat majd kedvenc alkotására a Cup Revolution közösségi oldalain. A legtöbb szavazatot elérő alkotás szintén felkerül a RevoCupokra, alkotója pedig 50 ezer forint pénzjutalomban részesül. Emellett minden shortlistre kerülő dizájn pályázója páros koncertjegyet kap a Budapest Park felajánlásával.

Egy RevoCup több, mint 500 alkalommal felhasználható
Egy RevoCup több, mint 500 alkalommal felhasználható
Fotó: RevoCup

A pályázók 2024. március 22 – április 12. között nevezhetnek a versenyre, az alkotásaikat pedig a vizio.cuprevolution.eu oldalra kell feltölteniük. Maros Róbert elmondta: a pályázat szorosan kapcsolódik a cég hosszú távú víziójához is. „Olyan jövő megteremtésén dolgozunk, ahol a fenntarthatóság és az újrahasználat természetes része a mindennapi életnek, és ahol a Cup Revolution vezető szerepet tölt be ezen változások előmozdításában” – tette hozzá. „A pályázatunk célja, hogy az alkotókkal összefogva minél többeket ösztönözzünk a RevoCupok visszaváltására, a víztakarékosságra, valamint a környezeti lábnyom minimalizálására.”

A Cup Revolution folyamatosan törekszik az olyan innovációkra, melyek még inkább felhaszálóbaráttá és fenntarthatóbbá teszik a működésüket. A RevoToken applikáció például garantálja, hogy többé ne vesszenek el vagy maradjanak otthon a tokenek, hiszen általa kényelmesen, a telefonokon is tárolhatóvá válnak. A vendégek visszajelzéseire alapozva pedig idén bevezetik a letéti díjas hibrid rendszert is. „Újdonság lesz, hogy mostantól a hibrid rendszert választó partnereinknél a RevoCup letéti díja – a legfeljebb 100 forintos használati díj levonása után – visszafizetésre kerül a vásárlást igazoló bizonylat felmutatásával. A használati díj a fizetési tranzakciók, illetve a visszaváltó pontok üzemeltetési költségeit fedezi” – mondta Maros Róbert.

 


Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat

Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat 

A gazdák több százezer sertést nem tudnak értékesíteni, miközben a vidéki térségeket csődhullám fenyegeti.
Argentin borok Budapesten

Argentin borok Budapesten  

Idén is bemutatkozott Budapesten a Malbec, e világhírű argentin borfajta, az egyik legnagyobb hazai borkereskedésben.
Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták

Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták 

A legjellemzőbb gombabetegségekkel szemben ellenálló szőlőfajtákat, valamint magas hozzáadott értékkel rendelkező borászati termékeket fejlesztett ki a Varga Pincészet Kft. és a Pécsi Tudományegyetem (PTE) konzorciuma. 
Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról

Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról 

A fiatalabb felnőttek számára a borfogyasztás már nem csupán hagyomány vagy gasztronómiai kiegészítő, hanem értékválasztás is.
Új helyszín, bővülő választék – nyit a Gin Market

Új helyszín, bővülő választék – nyit a Gin Market 

A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag a fővárosban, hanem az egyik legnagyobb ginfesztivál főszereplője is.
Tej Terméktanács: mindenki egyen több trappista sajtot!

Tej Terméktanács: mindenki egyen több trappista sajtot! 

A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére.
Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek

Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek 

Hajnali 1-ig nyitva tarthatnak a pubok a brit győzelem 80. évfordulóján.
Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon

Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon 

Tízéves az egerszalóki St. Andrea Szőlőbirtok értékeit továbbgondoló, 2015-ben az Eiffel Palace épületében megnyitott St. Andrea Restaurant.
A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.