Míg akkor közel 500 vendéglátóhely kínálta ételeit, italait ötven százalékos kedvezménnyel, addig 2007-be már 683, 2009-ben pedig több mint 1300 étterem csatlakozott az akcióhoz.
A Torkos Csütörtök jó alkalmat kínál a magyar gasztronómia népszerűsítésére, a vendéglátóhelyek megismerésére, megszeretésére és nem mellesleg hatalmas reklámértékkel is bír. Az elmúlt években több százezer embert mozgatott meg, kik pénztárcájukat megkímélve az akcióban részt vevő éttermek közül választottak.
A kezdeményezés népszerűsége már az első év végén nyilvánvalóvá vált a Magyar Turizmus Zrt. akkor készült felméréséből. 2007 elején a megkérdezett vendéglátóegységek csaknem fele arról nyilatkozott, hogy növekedett népszerűsége, ismertsége, csaknem 35 százalékuk pedig a sikereken felbuzdulva kiterjesztette a Torkos Csütörtök akciót más napokra is. Akkor a válaszadók 98,2 százaléka jó ötletnek tartotta az ilyen jellegű népszerűsítést, függetlenül attól, hogy budapesti vagy vidéki vendéglátóhelyről esett szó.
Az idei évben egyelőre igen kevés információ áll az érdeklődők rendelkezésére. A Magyar Turizmus Zrt. Menjunkenni.hu weblapján csak egy üzenet fogadja a látogatókat: „Az oldal karbantartás miatt átmenetileg nem üzemel. Az éttermek regisztrációja hamarosan elérhetővé válik. Kérjük látogasson vissza néhány napon belül” és egy időpont: „Torkos Csütörtök - 2011. március 10.” (forrás: sikeres.hu)