A szakember a Drehertől érkezett új pozíciójába, ahol 2019-től nemzetközi márkamenedzsereként dolgozott. Fő feladata a márkaportfólió (Pilsner Urquell, Peroni, Asahi) megerősítése volt, írja a kreativ.hu portál.
Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát, szakmai pályafutását a British American Tobacconál kezdte, ahol 2 éves vezetőképző program után, újszerű marketinges megoldásokra koncentrálva, prémium márkák építésén és több sikeres termék bevezetésén dolgozott.
2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd az Unicum márkacsapatát irányította. Az utolsó években leginkább magyar márkák kommunikációjáért, illetve új márkák és termékfejlesztések bevezetéséért felelt.
Az új marketingmenedzser olyan világmárkák hazai marketingjéért lesz felelős, mint az Absolut Vodka, a Beefeater, a Jameson, a Ballentines vagy a Chivas Regal.
Forrás: Kreatív Online