A Traubisoda az 1970-es és 1980-as évek egyik legkedveltebb üdítőitalaként generációk számára jelentett felejthetetlen ízélményt. A Márka Üdítőgyártó Kft. a nosztalgia és a modern fogyasztói elvárások ötvözésével éleszti újra a terméket, amely magas gyümölcstartalommal, minőségi alapanyagokkal és a legmodernebb élelmiszerbiztonsági előírásoknak megfelelően készül, írja az MTI.
Fotó: Fortepan/Tóth József Füles
A Márka Üdítőitagyártó Kft. arról tájékoztatta az MTI-t, hogy a szőlőízű Traubisoda gyártásának és forgalmazásának jogaira hosszú távú megállapodást kötött, a megállapodást Pécskövi Tibor, a családi vállalkozás tulajdonos-ügyvezetője, valamint Deres Szabolcs, a Traubisoda védjegytulajdonosa ünnepélyesen írta alá kedden.
Pécskövi Tibor hangsúlyozta: a 100 százalékban magyar tulajdonú családi vállalkozás stratégiája, hogy minél több magyar brandet integráljanak cégükbe, ezért kiemelt céljuk volt, hogy a Márka és a Gyöngy után egy újabb tradicionális magyar üdítőital-brandet vezessenek vissza a piacra.
A nyilvános cégadatok szerint a Márka Üdítőitalgyártó Kft. árbevétele 2023-ban meghaladta a 19 milliárd forintot.