A koronavírus által leginkább sújtott iparágban, a turizmusban indították el másfél évvel ezelőtt az Everguest nevű startupot. Mint hozzánk eljuttatott közleményükből kiderül, turisztikai szolgáltató és tanácsadó ügynökség az elérhető legmodernebb eszközökkel segíti a partnereket bevételük maximalizálásában.
Az elsősorban szállodákat és éttermeket célzó Everguest először Magyarországon kezdte meg a tevékenységét, majd a keleti világ egyik üzleti és pénzügyi központja, Szingapúr felé is nyitottak.
Terjeszkedésük következő lépéseként új nemzetközi értékesítési igazgató pozíciót hoztak létre. A fontos beosztásra Angliából választottak értékes referenciával rendelkező munkatársat. Az új igazgató Neil Middleton lett, aki legutóbb a Booking.com-nál dolgozott Global Key Accounts Lead pozícióban, de az Expedia Group vezetőjeként is szerzett tapasztalatot.
"Ez egy nagyon nehéz időszak a szállodáknak és az éttermeknek, ezért én is részese szeretnék lenni egy olyan megoldásnak, ami segít nekik helyreállni és megerősödni. Nagyon izgatott vagyok az előttünk álló út miatt, mert hiszek abban, hogy fontos piacokat nyit meg az új angliai bázis. Így valódi különbséget teremthetünk a partnereink számára, akik remélhetőleg nem csak túlélnek a segítségünkkel, hanem sikerekben gazdagodva léphetnek ki a világjárványból" - mondta Neil Middleton, az Everguest új nemzetközi értékesítési igazgatója.
"Neil szerteágazó nemzetközi tapasztalata, személyisége és mentalitása tökéletesen felruházza arra, hogy képes legyen megküzdeni ezzel a kihívással. Csapatunkhoz való csatlakozása pedig nem csak motiváló, hanem megtisztelő is. Neil Middleton belépésével és így London és Budapest turisztikaszakmai összekötésével megalapoztuk az öreg kontinens meghódítását" - nyilatkozta Belán Miklós, az Everguest alapítója.
Forrás: Everguest / Turizmus Online