A Booking.com korábbi vezetője az Everguestnél

A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a szállodákkal és éttermekkel való partneri kapcsolatok kiépítését.

A koronavírus által leginkább sújtott iparágban, a turizmusban indították el másfél évvel ezelőtt az Everguest nevű startupot. Mint hozzánk eljuttatott közleményükből kiderül, turisztikai szolgáltató és tanácsadó ügynökség az elérhető legmodernebb eszközökkel segíti a partnereket bevételük maximalizálásában.

Az elsősorban szállodákat és éttermeket célzó Everguest először Magyarországon kezdte meg a tevékenységét, majd a keleti világ egyik üzleti és pénzügyi központja, Szingapúr felé is nyitottak.

Terjeszkedésük következő lépéseként új nemzetközi értékesítési igazgató pozíciót hoztak létre. A fontos beosztásra Angliából választottak értékes referenciával rendelkező munkatársat. Az új igazgató Neil Middleton lett, aki legutóbb a Booking.com-nál dolgozott Global Key Accounts Lead pozícióban, de az Expedia Group vezetőjeként is szerzett tapasztalatot.

"Ez egy nagyon nehéz időszak a szállodáknak és az éttermeknek, ezért én is részese szeretnék lenni egy olyan megoldásnak, ami segít nekik helyreállni és megerősödni. Nagyon izgatott vagyok az előttünk álló út miatt, mert hiszek abban, hogy fontos piacokat nyit meg az új angliai bázis. Így valódi különbséget teremthetünk a partnereink számára, akik remélhetőleg nem csak túlélnek a segítségünkkel, hanem sikerekben gazdagodva léphetnek ki a világjárványból" - mondta Neil Middleton, az Everguest új nemzetközi értékesítési igazgatója.

"Neil szerteágazó nemzetközi tapasztalata, személyisége és mentalitása tökéletesen felruházza arra, hogy képes legyen megküzdeni ezzel a kihívással. Csapatunkhoz való csatlakozása pedig nem csak motiváló, hanem megtisztelő is. Neil Middleton belépésével és így London és Budapest turisztikaszakmai összekötésével megalapoztuk az öreg kontinens meghódítását" - nyilatkozta Belán Miklós, az Everguest alapítója.

Forrás: Everguest / Turizmus Online


15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.