A németeknek bejött a Lotus Therme

A németeknek bejött a Lotus Therme

A német ajkú utazóközönség legnagyobb utazási portáljának látogatói értékelései alapján a hévízi ötcsillagos hotel a korábbi „Az ország legnépszerűbb szállodája” és a „Párok által legkedveltebb szálloda” címek után, 2012. után immár másodszor, „Az ország legjobb szállodája” címet nyerte el. Vendégei a maximálisan adható hatból 5,5 pontra értékelték és egészen kimagasló, 97 százalékos továbbajánlási rátával jutalmazták a szállodát és annak exkluzív szolgáltatásait - írja a Kanizsa Lokálpatrióta Hetilep.
A szállásértékelő és foglalást segítő honlap oldalain - ahol számos izgalmas ajánlat mellett első kézből származó leírásokat, értékeléseket, fényképes beszámolókat találhatunk - a véleményeket azok az utazók írják, akik már igénybe vették az adott szállást. A portál működtetői hangsúlyozottan nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az egyes értékeléseket ne lehessen manipulálni, így azok valóban a szállóvendégek benyomásait tükrözik, akik 2013-ban több mint 980 ezer értékelést írtak a HolidayCheck oldalaira.
Az egyes pontszámok több részből állnak össze. A látogatók nem csak a hotelek kinézetét, környezetét, a szobák felszereltségét értékelik, de külön véleményezik a gasztronómiai kínálatot, a személyzet kedvességét és a szolgáltatások színvonalát is. Utóbbira a hévízi Lotus Therme kifejezetten magas, 5.8-as pontszámot kapott, de kimagaslónak ítélték a vendégek a hotel magyar és nemzetközi specialitásokat felvonultató konyháját is, a Corvinus Étterem és a Shali Mar Bár gazdag választékát. A pozitív értékelések során a szavazók külön kiemelték a barátságos személyzetet, a könnyű be- és kijelentkezést, az idegen nyelvek magas fokú ismeretét és a szálloda egészére jellemző tisztaságot.
A Lotus Therme a rangos nemzetközi elismerés mellett egy hazai díjat is begyűjtött nemrégiben, hiszen a Szállásvadász.hu honlap szavazói a „Kitűnő szálláshely” címmel jutalmazták a zalai fürdőváros wellness szállodáját.
Minden hotel számára nagyon fontos a vendégek visszajelzése, hiszen ezek az értékelések jól mutatják mennyire sikerült megfelelni a velük szemben támasztott igényeknek, illetve melyek azok a pontok, ahol esetlegesen további fejlesztésre van szükség, hogy a látogatók még kellemesebben érezzék magukat.

Forrás: Kanizsa


15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.