A németeknek bejött a Lotus Therme

A németeknek bejött a Lotus Therme

A német ajkú utazóközönség legnagyobb utazási portáljának látogatói értékelései alapján a hévízi ötcsillagos hotel a korábbi „Az ország legnépszerűbb szállodája” és a „Párok által legkedveltebb szálloda” címek után, 2012. után immár másodszor, „Az ország legjobb szállodája” címet nyerte el. Vendégei a maximálisan adható hatból 5,5 pontra értékelték és egészen kimagasló, 97 százalékos továbbajánlási rátával jutalmazták a szállodát és annak exkluzív szolgáltatásait - írja a Kanizsa Lokálpatrióta Hetilep.
A szállásértékelő és foglalást segítő honlap oldalain - ahol számos izgalmas ajánlat mellett első kézből származó leírásokat, értékeléseket, fényképes beszámolókat találhatunk - a véleményeket azok az utazók írják, akik már igénybe vették az adott szállást. A portál működtetői hangsúlyozottan nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az egyes értékeléseket ne lehessen manipulálni, így azok valóban a szállóvendégek benyomásait tükrözik, akik 2013-ban több mint 980 ezer értékelést írtak a HolidayCheck oldalaira.
Az egyes pontszámok több részből állnak össze. A látogatók nem csak a hotelek kinézetét, környezetét, a szobák felszereltségét értékelik, de külön véleményezik a gasztronómiai kínálatot, a személyzet kedvességét és a szolgáltatások színvonalát is. Utóbbira a hévízi Lotus Therme kifejezetten magas, 5.8-as pontszámot kapott, de kimagaslónak ítélték a vendégek a hotel magyar és nemzetközi specialitásokat felvonultató konyháját is, a Corvinus Étterem és a Shali Mar Bár gazdag választékát. A pozitív értékelések során a szavazók külön kiemelték a barátságos személyzetet, a könnyű be- és kijelentkezést, az idegen nyelvek magas fokú ismeretét és a szálloda egészére jellemző tisztaságot.
A Lotus Therme a rangos nemzetközi elismerés mellett egy hazai díjat is begyűjtött nemrégiben, hiszen a Szállásvadász.hu honlap szavazói a „Kitűnő szálláshely” címmel jutalmazták a zalai fürdőváros wellness szállodáját.
Minden hotel számára nagyon fontos a vendégek visszajelzése, hiszen ezek az értékelések jól mutatják mennyire sikerült megfelelni a velük szemben támasztott igényeknek, illetve melyek azok a pontok, ahol esetlegesen további fejlesztésre van szükség, hogy a látogatók még kellemesebben érezzék magukat.

Forrás: Kanizsa


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.