Az Accor, a világ elsőszámú szállodaüzemeltetője, tőkét kovácsol az új digitális trendekből, hogy javítsa értékesítési erejének hatékonyságát egy innovatív web2-es eszközzel. Az Accor a tervezést a Salesforce.com-mal összefogásban végezte, amely úttörő az üzleti alkalmazások terén. Az ANAIS (az Accor új alkalmazása az integrált értékesítésre) nevű eszközt a szállodacsoport közel 700 értékesítési szakembere használja a világon, amely tökéletes rálátást nyújt a folyamatokra: a Csoport stratégiai tervezésétől kezdve a B2B partnerek jobb megismeréséig.
„Mi folyamatosan fejlesztjük a disztribúciós és értékesítő rendszereink hatékonyságát és teljesítményét, hiszen ezek fontos választási kritériumok a franchise és menedzsment szerződés keretében üzemeltetett szállodáink tulajdonosai számára” – mondja Jean-Luc Chrétien, az Accor értékesítési, disztribúciós és loyalty alelnöke. „Ezzel a stratégiai szemlélettel alkottuk meg az ügyfélkapcsolati menedzsment új eszközét, amely lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabban reagáljunk B2B ügyfeleink elvárásaira.

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók
A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások
Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája
A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc
A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt
Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában
Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus
Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában
A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében
Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben
Somlyai Zoltán ismertette a legfrissebb adatokat, információkat a budapesti régióülésen.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.