Az Accor, a világ elsőszámú szállodaüzemeltetője, tőkét kovácsol az új digitális trendekből, hogy javítsa értékesítési erejének hatékonyságát egy innovatív web2-es eszközzel. Az Accor a tervezést a Salesforce.com-mal összefogásban végezte, amely úttörő az üzleti alkalmazások terén. Az ANAIS (az Accor új alkalmazása az integrált értékesítésre) nevű eszközt a szállodacsoport közel 700 értékesítési szakembere használja a világon, amely tökéletes rálátást nyújt a folyamatokra: a Csoport stratégiai tervezésétől kezdve a B2B partnerek jobb megismeréséig.
„Mi folyamatosan fejlesztjük a disztribúciós és értékesítő rendszereink hatékonyságát és teljesítményét, hiszen ezek fontos választási kritériumok a franchise és menedzsment szerződés keretében üzemeltetett szállodáink tulajdonosai számára” – mondja Jean-Luc Chrétien, az Accor értékesítési, disztribúciós és loyalty alelnöke. „Ezzel a stratégiai szemlélettel alkottuk meg az ügyfélkapcsolati menedzsment új eszközét, amely lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabban reagáljunk B2B ügyfeleink elvárásaira.

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus
350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.