Akár 25%-kal több bevétel az újranyitás után? Igen, ez kell hozzá!

A vezetőség korábban úgy ítélte meg, hogy mindent megtesznek a szálláshely bevétel növeléséért, mégsem sikerült a várt eredményeket produkálni? Hallottak már a revenue menedzsmentről és a dinamikus árazásról, de még nem volt idejük vagy bátorságuk belevágni? Most itt a lehetőség!

Mi a revenue menedzsment legnagyobb előnye? Az, hogy a legkisebb vendégháztól a legnagyobb hotelig minden szálláshely alkalmazhatja! Revenue menedzsment stratégia segítségével képesek vagyunk a megfelelő szobatípust az adott pillanatban, a lehető legjobb áron, a megfelelő szegmensbe tartozó vendégnek eladni úgy, hogy közben a disztribúciós költségeinket is minimalizáljuk.

Ennek egyik hatékony eszköze a dinamikus árazás, melynek bevezetésére még kitűnő alkalom kínálkozik az újranyitásig hátralévő időben. Egyértelmű, hogy a turizmus új, újranyitás utáni időszakának vesztesei a fix árazást követők lesznek, a nyertesei viszont azok, akik a várható kereslet és a piaci pozícionálás alapján akár napi szinten eltérő árakat tudnak alkalmazni - mondta el Gyenes Ákos, az Everguest revenue menedzsment üzletágának vezetője.



Az Everguest RESTART revenue akciótervének keretében most a dinamikus árazás teljeskörű bevezetését és felállítását is vállalja az újranyitásig, ráadásul ez most nem kerül semmibe, ugyanis egyedi ajánlatuk keretében szolgáltatásaikért csak az újranyitás időpontja után 90 nappal kell fizetni. A hátralévő időszakban ráadásul a teljes online értékesítési és árazási folyamatot is kivizsgálják, valamint - a konkurencia árazásának figyelembevétele mellett - meghatározzák a legfontosabb teendőket ahhoz, hogy a lehető legjobb áron érje el a lehető legtöbb foglalást a szálloda.

Az Ön szállodája is készen áll belevágni bevételeinek optimalizálásába? Arról, hogy miért alkalmas minden szálláshely revenue menedzsment alkalmazására itt, az Everguest RESTART revenue akciótervéről pedig itt olvashat bővebben!


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.