Mi a revenue menedzsment legnagyobb előnye? Az, hogy a legkisebb vendégháztól a legnagyobb hotelig minden szálláshely alkalmazhatja! Revenue menedzsment stratégia segítségével képesek vagyunk a megfelelő szobatípust az adott pillanatban, a lehető legjobb áron, a megfelelő szegmensbe tartozó vendégnek eladni úgy, hogy közben a disztribúciós költségeinket is minimalizáljuk.
Ennek egyik hatékony eszköze a dinamikus árazás, melynek bevezetésére még kitűnő alkalom kínálkozik az újranyitásig hátralévő időben. Egyértelmű, hogy a turizmus új, újranyitás utáni időszakának vesztesei a fix árazást követők lesznek, a nyertesei viszont azok, akik a várható kereslet és a piaci pozícionálás alapján akár napi szinten eltérő árakat tudnak alkalmazni - mondta el Gyenes Ákos, az Everguest revenue menedzsment üzletágának vezetője.
Az Everguest RESTART revenue akciótervének keretében most a dinamikus árazás teljeskörű bevezetését és felállítását is vállalja az újranyitásig, ráadásul ez most nem kerül semmibe, ugyanis egyedi ajánlatuk keretében szolgáltatásaikért csak az újranyitás időpontja után 90 nappal kell fizetni. A hátralévő időszakban ráadásul a teljes online értékesítési és árazási folyamatot is kivizsgálják, valamint - a konkurencia árazásának figyelembevétele mellett - meghatározzák a legfontosabb teendőket ahhoz, hogy a lehető legjobb áron érje el a lehető legtöbb foglalást a szálloda.
Az Ön szállodája is készen áll belevágni bevételeinek optimalizálásába? Arról, hogy miért alkalmas minden szálláshely revenue menedzsment alkalmazására itt, az Everguest RESTART revenue akciótervéről pedig itt olvashat bővebben!