Akár 25%-kal több bevétel az újranyitás után? Igen, ez kell hozzá!

A vezetőség korábban úgy ítélte meg, hogy mindent megtesznek a szálláshely bevétel növeléséért, mégsem sikerült a várt eredményeket produkálni? Hallottak már a revenue menedzsmentről és a dinamikus árazásról, de még nem volt idejük vagy bátorságuk belevágni? Most itt a lehetőség!

Mi a revenue menedzsment legnagyobb előnye? Az, hogy a legkisebb vendégháztól a legnagyobb hotelig minden szálláshely alkalmazhatja! Revenue menedzsment stratégia segítségével képesek vagyunk a megfelelő szobatípust az adott pillanatban, a lehető legjobb áron, a megfelelő szegmensbe tartozó vendégnek eladni úgy, hogy közben a disztribúciós költségeinket is minimalizáljuk.

Ennek egyik hatékony eszköze a dinamikus árazás, melynek bevezetésére még kitűnő alkalom kínálkozik az újranyitásig hátralévő időben. Egyértelmű, hogy a turizmus új, újranyitás utáni időszakának vesztesei a fix árazást követők lesznek, a nyertesei viszont azok, akik a várható kereslet és a piaci pozícionálás alapján akár napi szinten eltérő árakat tudnak alkalmazni - mondta el Gyenes Ákos, az Everguest revenue menedzsment üzletágának vezetője.



Az Everguest RESTART revenue akciótervének keretében most a dinamikus árazás teljeskörű bevezetését és felállítását is vállalja az újranyitásig, ráadásul ez most nem kerül semmibe, ugyanis egyedi ajánlatuk keretében szolgáltatásaikért csak az újranyitás időpontja után 90 nappal kell fizetni. A hátralévő időszakban ráadásul a teljes online értékesítési és árazási folyamatot is kivizsgálják, valamint - a konkurencia árazásának figyelembevétele mellett - meghatározzák a legfontosabb teendőket ahhoz, hogy a lehető legjobb áron érje el a lehető legtöbb foglalást a szálloda.

Az Ön szállodája is készen áll belevágni bevételeinek optimalizálásába? Arról, hogy miért alkalmas minden szálláshely revenue menedzsment alkalmazására itt, az Everguest RESTART revenue akciótervéről pedig itt olvashat bővebben!


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.