Akár 25%-kal több bevétel az újranyitás után? Igen, ez kell hozzá!

A vezetőség korábban úgy ítélte meg, hogy mindent megtesznek a szálláshely bevétel növeléséért, mégsem sikerült a várt eredményeket produkálni? Hallottak már a revenue menedzsmentről és a dinamikus árazásról, de még nem volt idejük vagy bátorságuk belevágni? Most itt a lehetőség!

Mi a revenue menedzsment legnagyobb előnye? Az, hogy a legkisebb vendégháztól a legnagyobb hotelig minden szálláshely alkalmazhatja! Revenue menedzsment stratégia segítségével képesek vagyunk a megfelelő szobatípust az adott pillanatban, a lehető legjobb áron, a megfelelő szegmensbe tartozó vendégnek eladni úgy, hogy közben a disztribúciós költségeinket is minimalizáljuk.

Ennek egyik hatékony eszköze a dinamikus árazás, melynek bevezetésére még kitűnő alkalom kínálkozik az újranyitásig hátralévő időben. Egyértelmű, hogy a turizmus új, újranyitás utáni időszakának vesztesei a fix árazást követők lesznek, a nyertesei viszont azok, akik a várható kereslet és a piaci pozícionálás alapján akár napi szinten eltérő árakat tudnak alkalmazni - mondta el Gyenes Ákos, az Everguest revenue menedzsment üzletágának vezetője.



Az Everguest RESTART revenue akciótervének keretében most a dinamikus árazás teljeskörű bevezetését és felállítását is vállalja az újranyitásig, ráadásul ez most nem kerül semmibe, ugyanis egyedi ajánlatuk keretében szolgáltatásaikért csak az újranyitás időpontja után 90 nappal kell fizetni. A hátralévő időszakban ráadásul a teljes online értékesítési és árazási folyamatot is kivizsgálják, valamint - a konkurencia árazásának figyelembevétele mellett - meghatározzák a legfontosabb teendőket ahhoz, hogy a lehető legjobb áron érje el a lehető legtöbb foglalást a szálloda.

Az Ön szállodája is készen áll belevágni bevételeinek optimalizálásába? Arról, hogy miért alkalmas minden szálláshely revenue menedzsment alkalmazására itt, az Everguest RESTART revenue akciótervéről pedig itt olvashat bővebben!


MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.