Arculatváltás az Ibisnél

Magyarországon is megújulnak az Ibis szállodák. Hazánkban az Ibis szállodák többségemár lecserélte ágyait saját fejlesztésű új, kényelmes ágyakra és e hónap végéig valamennyi arculatot vált.

Az Accor csoport egy évvel ezelőtt indította útjára az 56 országot, 1,600 szállodát érintő márkamegújító stratégiáját, aminek keretein belül economy szállodáitegy, 3 márkából álló megabrandbe integrálta, Ibis, Ibis Styles (korábbi All Seasons) és Ibis Budget (korábbi Etap) néven. Ahárom, más-más igényeket kielégítőeconomy márkaegyértelműbb, következetesebb, erősebb, ami jelentősen növeli az egyes márkák ismertségét és növekedési potenciálját.
„Az Accor új economy márkastratégiájának kiinduló pontja a folyamatosan változó életstílusok és fogyasztási szokások, elvárások. Ma már a fogyasztók modern, stílusos, szociális és környezeti szempontból felelős márkákat várnak el minden szektorban. A fogyasztók megnyeréséhez a márkaélménynek meg kell felelnie az új érzelmi és érzékszervi elvárásoknak, ideértve a szállodaipari economy szegmenst is.” mondta Király Zoltán az Accor magyarországi marketingigazgatója.
A megújulás nem csak a márkák integrálását, de vadonatúj megjelenést és arculatot is eredményez az Ibis szállodák számára. Ennek munkálatai 2012. szeptember végére már a globális hálózat 65%-ban (1040 hotelben) befejeződnek, köztük az 5 magyarországi Ibis hotelben. A stratégia célja, hogy a fogyasztók utazási igényeihez igazodva megváltoztassa a hagyományos, alacsonyabb árfekvésű hotelek koncepcióját és kielégítse a vendégek minden kényelmi és esztétikai igényét.
Az Accor csoport 2012-ben végzett átfogó, főleg üzleti utazásokra fókuszáló kutatásából nyilvánvalóan kiderült, hogy a szállóvendégek legfontosabb szempontja a fekvőhelyük kényelme. Hogy eleget tegyen ennek az igénynek, az Ibis megalkotta forradalmi Sweet Bed koncepcióját. Ennek kialakításában számos orvos és kutató vett részt, hogy a legmagasabb szintű kényelmet és nyugalmat biztosítsa vendégeinek. Magyarországon az 5 Ibis szállodából4-ben már az új fekvőhelyek találhatóak, a maradék ágyak lecserélése a közeli jövőben fejeződik be.
Az Ibis megabrand arculatváltása során elsődleges szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ennek köszönhetően a lecserélt ágyak, matracok, párnák és lepedők túlnyomó többségben újrahasznosításra vagy adományozásra kerültek.A kezdeményezésheza magyarországi ibis szállodák is csatlakoztak, hiszen régi ágyaik, matracaik és párnáik egy részét helyi szervezeteknek adományozták.
Az Ibis „family” márkáinak létrejöttét, egy 56 országot átívelő, közel 30 millió eurós reklámkampány kíséri, melynek célja, hogy az Ibis family modernségére, teljes megújulására hívja fel a figyelmet.
Szeptember 26-án indul az ibis.com weboldal, mely az Ibis family-hez tartozó 3 márka saját weboldalait kiegészítendő egy új portálként funkcionál majd.


Átadták az idei Aranynap-díjakat

Átadták az idei Aranynap-díjakat 

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott elismerést.
Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról

Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.