Az európai országok rangsorában a szállodai személyzet barátságossága és kompetenciája tekintetében Finnország az éllovas. Németország és Ausztria szorosan követi Finnországot, közel azonos pontszámmal (8,37 pont). A nemzetközi szállóvendégek szavazatai alapján Magyarország 8,33 ponttal a 4. helyre került, ezzel a legjobb öt között szerepel. A főváros, Budapest 8,37 ponttal valamivel meghaladja az országos átlagot.
Magyarországhoz képest lényegesen kevésbé volt meggyőző Hollandia teljesítménye a szállást foglaló vendégek számára: 7,86 ponttal az európai top 20-as lista sereghajtója lett. Van még mit fejlődnie a szállodai személyzetnek a szolgáltatás minőségét illetően Dániában (7,70), Oroszországban (7,66) és az Egyesült Királyságban (7,62). Míg az orosz szállodaipar a tavalyi évhez viszonyítva kissé visszaesett, a dániai, de mindenekelőtt az egyesült királyságbeli szállodatulajdonosok javítani tudtak pozíciójukon.
A vendégek a szállodából való távozásuk után pontrendszer (0-tól 10-ig) segítségével értékelik a hotel.info oldalán foglalt szállodákat. Az olyan kritériumok, mint a szoba minősége és az ár-érték arány mellett értékelhető még többek között a személyzet barátságos viselkedése és hozzáértése is.