Az olasz autógyártó cég 2016-ban tervezi megnyitni a PortAventure Entertainmenttel közösen tervezett témaparkját, amelyet - a cég életében elsőként - egy látványos hotel is kiegészít.
A vidámpark és szálloda 139 és fél millió dolláros beruházással épül meg. A Ferrari mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy növelje ekötelezett rajongóinak számát, ezzel a lépéssel pedig új célcsoportokat szólíthat meg. A témaparkban például már egészen fiatal kortól megismerkedhetnek a vendégek a Ferrari-élménnyel.
Száguldás a vidámparkban, szimulátor a hotelben
A Ferrari Land névre keresztelt létesítményt a Barcelonától egy órányira található PortAventura üdülő- és szórakoztató parkon belül építik fel Costa Dorada területén, utóbbi cég már alá is írta a megépítésről szóló licencszerződést az autógyártóval.
A 75.000 négyzetméteres területre tervezett parkban játékok, hullámvasutak és egyéb élményelemek várhatók, természetesen fókuszban az autókkal és a sebesség megtapasztalásával. Európa legmagasabb és leggyorsabb, a száguldás élményét nyújtó, függőleges hullámvasútját is itt építik fel.
A Ferrarinak már van egy témaparkja Dubajban, azonban ahhoz nem tartozik szálloda. A hotelnek 250 szobája és számos étterme lesz, illetve szimulátorokat is elhelyeznek majd az épületben.
Trenddé vált a márkakiterjesztés
Ezzel a lépéssel a Ferrari is csatlakozik ahhoz a jelenséghez, amit számos más luxusmárka már követ: sokan ugyanis kihasználják a márkaimidzsüket, és belépnek a virágzó turisztikai piacra.
Például a francia luxuscikkek konglomerátuma, az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton felvásárolta a Saint Barthélemy szigetén fekvő Hotel Saint-Barth Isle de France szállodát, így terjeszkedve a turizmus és vendéglátás területén.
Az olasz ékszertervező, Bulgari milánói szállodái és resortjai pedig a trendkövető turistákat vonzzák, akik főként a város évente megrendezésre kerülő divathetén vesznek részt - ilyenkor a szálloda speciális ajánlatokkal készül vendégei számára.
Forrás: Luxury Daily
Forrás: Ferrari