Barcelona közelében nyílik az első Ferrari Hotel

Spanyolországban nyitja meg első, szállodával bővített témaparkját a Ferrari.

Az olasz autógyártó cég 2016-ban tervezi megnyitni a PortAventure Entertainmenttel közösen tervezett témaparkját, amelyet - a cég életében elsőként - egy látványos hotel is kiegészít.

A vidámpark és szálloda 139 és fél millió dolláros beruházással épül meg. A Ferrari mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy növelje ekötelezett rajongóinak számát, ezzel a lépéssel pedig új célcsoportokat szólíthat meg. A témaparkban például már egészen fiatal kortól megismerkedhetnek a vendégek a Ferrari-élménnyel.

Száguldás a vidámparkban, szimulátor a hotelben

A Ferrari Land névre keresztelt létesítményt a Barcelonától egy órányira található PortAventura üdülő- és szórakoztató parkon belül építik fel Costa Dorada területén, utóbbi cég már alá is írta a megépítésről szóló licencszerződést az autógyártóval.

A 75.000 négyzetméteres területre tervezett parkban játékok, hullámvasutak és egyéb élményelemek várhatók, természetesen fókuszban az autókkal és a sebesség megtapasztalásával. Európa legmagasabb és leggyorsabb, a száguldás élményét nyújtó, függőleges hullámvasútját is itt építik fel.

A Ferrarinak már van egy témaparkja Dubajban, azonban ahhoz nem tartozik szálloda. A hotelnek 250 szobája és számos étterme lesz, illetve szimulátorokat is elhelyeznek majd az épületben.

Trenddé vált a márkakiterjesztés

Ezzel a lépéssel a Ferrari is csatlakozik ahhoz a jelenséghez, amit számos más luxusmárka már követ: sokan ugyanis kihasználják a márkaimidzsüket, és belépnek a virágzó turisztikai piacra.

Például a francia luxuscikkek konglomerátuma, az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton felvásárolta a Saint Barthélemy szigetén fekvő Hotel Saint-Barth Isle de France szállodát, így terjeszkedve a turizmus és vendéglátás területén.

Az olasz ékszertervező, Bulgari milánói szállodái és resortjai pedig a trendkövető turistákat vonzzák, akik főként a város évente megrendezésre kerülő divathetén vesznek részt - ilyenkor a szálloda speciális ajánlatokkal készül vendégei számára.

Forrás: Luxury Daily

Forrás: Ferrari


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.