RENDEZŐ: SIKER ÉS TANULSÁG
Tihanyi Klára, a kiállítás igazgatója: – Mivel a SIRHA sokkal szélesebb körű kiállítói és látogatói szegmenst céloz meg, mint hazai elődjei – Foodapest UKBA, Hoventa –, ezért jóval szélesebb tematikai kört mutat be az élelmiszeripar, a cukrászat, valamint a Horeca területéről, mint az eddigi ren- dezvények. Tudtuk, hogy voltak átfedé- sek a korábbi kiállítások látogatói körével, azonban ilyen sikerre – 15 ezren látogattak ki a vásárvárosba a három nap alatt – csak legszebb álmainkban gondoltunk. Szeret- nénk a jövőben továbbfejleszteni a hosted buyer programot, még célirányosabban megtalálni a kiállítók számára legfonto- sabb üzleti partnereket.
TEXTILES KIÁLLÍTÓ: KÉT ÉV MÚLVA VELED, UGYANITT
Túri-Kováts Edit, a JAB-csoport, Gardisette értékesítője: – Színvonalas rendezvény a SIRHA Budapest, bár az eredeti kiállítással nincs módom összehasonlítani, mert sem a franciaországi, sem a másutt rendezett hasonló rendezvényen nem jártam még. Azonban a korábbi hazai szakkiállításon, a Hoventán cégünk mindig megjelent, azzal összehasonlítva elmondhatom, jóval nagyobb teret, szak- mai lehetőséget biztosít a kiállítóknak. Szállodai beszállítóként azonban hiányo- lom a szállodákra fókuszáló előadásokat, szakmai témákat. Két év múlva biztos ismét jövünk.
GYŐRI BESZÁLLÍTÓ: MEGYÜNK KÜLFÖLDRE IS
Stefán Andrea Tímea, a MATUSZ-VAD mar- ketingkoordinátora: – Kiváló terepet bizto- sít ez a rendezvény számunkra, ahol tágas, négy részre osztott standunkon a teljes fagyasztottszortimentet, valamint friss és szárazáru-termékeinket is bemutatjuk. A Hungexpo csapata bármilyen felmerülő probléma kapcsán konstruktív: a megoldást kereste, a szervezés kiváló, összességében jó kezdeményezésnek tar- tom a SIRHA-t, és akár külföldön is részt vennénk hasonló kiállításon.
IPARI GÉP CÉG: ELADTUK A KIÁLLÍTÁSI DARABOKAT!
Vadász Krisztina, a Miele Professional marketingreferense: – Több potenciális érdeklődő fordult meg a standunkon, mint korábban a hasonló jellegű rendez- vényeken. Ráadásul mindhárom napon végig „pörgött” a stand, sőt eladtuk a három bemutatott gépünket, és több üzlet is kilátásban van. Minket a fatalok, diákok érdeklődő „rohama” sem zavart, elvégre övék a jövő.
LENGYEL HÚSKÉSZÍTMÉNY-FORGALMAZÓ: MEGÉRTE ELJÖNNI
Szőke László, a Beef Master magyarországi képviselője: – A magyar piacon most debü- táló élelmiszeripari cégként kiváló terepet biztosított számunkra a SIRHA Budapest, ahol sok partnerrel ismerkedhettünk meg. Problematikus pontként a Hungexpo meg- közelítését említeném: a jelenlegi állapotok nem méltóak egy nemzetközi rendezvényhez. A következő ilyen eseményen ismét itt leszünk, és a hasonló jellegű külföldi rendezvényekhez is kedvet kaptunk.
PROFESSZIONÁLIS HAZAI FORGALMAZÓ: MEGMOZDULT A PIAC
Víg Bence, a Progast Kft. ügyvezetője: – Nekünk tetszik a témák összevonása (élelmiszer, cukrászat, Horeca), és jó választás volt, hogy fennállásunk óta az egyik legnagyobb standot béreltük, mert így tudtuk elegánsan bemutatni azokat a minőségi eszközöket, amelyeket kínálunk. Jó látni, hogy megmozdult a hazai piac, végre jönnek az érdeklődők, a megrendelők, búcsút inthetünk a világvége-hangulatnak