Ejha, SIRHA!

Várható volt, hogy nagy érdeklődés övezi a lyoni mintára Magyarországon most tavasszal debütáló SIRHA Budapestet, azonban hogy egyöntetű sikertörténetként könyvelik el a kiállítók, látogatók illetve a rendező Hungexpo is – erre ritkán adódik példa. Pedig most ez történt. Alábbi összeállításunk is ezt támasztja alá

RENDEZŐ: SIKER ÉS TANULSÁG

Tihanyi Klára, a kiállítás igazgatója: – Mivel a SIRHA sokkal szélesebb körű kiállítói és látogatói szegmenst céloz meg, mint hazai elődjei – Foodapest UKBA, Hoventa –, ezért jóval szélesebb tematikai kört mutat be az élelmiszeripar, a cukrászat, valamint a Horeca területéről, mint az eddigi ren- dezvények. Tudtuk, hogy voltak átfedé- sek a korábbi kiállítások látogatói körével, azonban ilyen sikerre – 15 ezren látogattak ki a vásárvárosba a három nap alatt – csak legszebb álmainkban gondoltunk. Szeret- nénk a jövőben továbbfejleszteni a hosted buyer programot, még célirányosabban megtalálni a kiállítók számára legfonto- sabb üzleti partnereket.

TEXTILES KIÁLLÍTÓ: KÉT ÉV MÚLVA VELED, UGYANITT

Túri-Kováts Edit, a JAB-csoport, Gardisette értékesítője: – Színvonalas rendezvény a SIRHA Budapest, bár az eredeti kiállítással nincs módom összehasonlítani, mert sem a franciaországi, sem a másutt rendezett hasonló rendezvényen nem jártam még. Azonban a korábbi hazai szakkiállításon, a Hoventán cégünk mindig megjelent, azzal összehasonlítva elmondhatom, jóval nagyobb teret, szak- mai lehetőséget biztosít a kiállítóknak. Szállodai beszállítóként azonban hiányo- lom a szállodákra fókuszáló előadásokat, szakmai témákat. Két év múlva biztos ismét jövünk.

GYŐRI BESZÁLLÍTÓ: MEGYÜNK KÜLFÖLDRE IS

Stefán Andrea Tímea, a MATUSZ-VAD mar- ketingkoordinátora: – Kiváló terepet bizto- sít ez a rendezvény számunkra, ahol tágas, négy részre osztott standunkon a teljes fagyasztottszortimentet, valamint friss és szárazáru-termékeinket is bemutatjuk. A Hungexpo csapata bármilyen felmerülő probléma kapcsán konstruktív: a megoldást kereste, a szervezés kiváló, összességében jó kezdeményezésnek tar- tom a SIRHA-t, és akár külföldön is részt vennénk hasonló kiállításon.

IPARI GÉP CÉG: ELADTUK A KIÁLLÍTÁSI DARABOKAT!

Vadász Krisztina, a Miele Professional marketingreferense: – Több potenciális érdeklődő fordult meg a  standunkon, mint korábban a hasonló jellegű rendez- vényeken. Ráadásul mindhárom napon végig „pörgött” a stand, sőt eladtuk a három bemutatott gépünket, és több üzlet is kilátásban van. Minket a fatalok, diákok érdeklődő „rohama” sem zavart, elvégre övék a jövő.

LENGYEL HÚSKÉSZÍTMÉNY-FORGALMAZÓ: MEGÉRTE ELJÖNNI

Szőke László, a Beef Master magyarországi képviselője: – A magyar piacon most debü- táló élelmiszeripari cégként kiváló terepet biztosított számunkra a SIRHA Budapest, ahol sok partnerrel ismerkedhettünk meg. Problematikus pontként a Hungexpo meg- közelítését említeném: a jelenlegi állapotok nem méltóak egy nemzetközi rendezvényhez. A következő ilyen eseményen ismét itt leszünk, és a hasonló jellegű külföldi rendezvényekhez is kedvet kaptunk.

PROFESSZIONÁLIS HAZAI FORGALMAZÓ: MEGMOZDULT A PIAC

Víg Bence, a Progast Kft. ügyvezetője: – Nekünk tetszik a témák összevonása (élelmiszer, cukrászat, Horeca), és jó választás volt, hogy fennállásunk óta az egyik legnagyobb standot béreltük, mert így tudtuk elegánsan bemutatni azokat a minőségi eszközöket, amelyeket kínálunk. Jó látni, hogy megmozdult a hazai piac, végre jönnek az érdeklődők, a megrendelők, búcsút inthetünk a világvége-hangulatnak


Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?