Elindult a Danubius Télness kampánya

Lubmasz, Mankinn, Hóbic, Kozkor… A rejtélyes kifejezések mind-mind egy-egy kényeztető, fitten tartó szolgáltatást takarnak a Danubius Hotels most indult Téllness kampányában résztvevő szállodáiban, melynek részleteit szerdán ismertette a sajtó képviselőivel a Danubius Health Spa Resort Heliában Dr. Deák Imre vezérigazgató, Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese és Kis Gergő olimpikon úszó, az idei kampány arca.

A tavalyi Télness kampány sikerét követően idén is lehetőségük lesz a vendégeknek, hogy a hideg, szürke téli napokon is minél nagyobb számban kapcsolódhassanak ki, frissüljenek fel a Danubius Hotels szállodáiban. „A Danubius 40 éves gyógyászati és wellness tapasztalatát kamatoztatva kínál megoldást arra, hogy maradjunk télen is fittek, egészségesek” – hangsúlyozta dr. Deák Imre, a Danubius Hotels Group vezérigazgatója. A szállodavállalat elkötelezett támogatója a Magyar Úszószövetségnek, MOB-nak és szívén viseli a magyar vízi sport és nemzeti sportolóink sikerét, ezért is választották a kampány arcának idén Kis Gergő Európa-bajnok és világbajnoki bronzérmes úszót. „Az idei Télness kampány arca több ezer fiatal számára szolgál példaként” – tette hozzá a vezérigazgató, aki át is adta a szót a fiatal sportolónak.

Kis Gergő elárulta, szívesen pihen a Danubius szállodáiban, ahol a wellness szolgáltatások, a jól felszerelt konditerem és az ételek is megfelelőek az olimpiára készülő sportoló számára. Igaz, a mostani napirendje meglehetősen szigorú, azonban a Danubius Élményolimpiára bármikor szívesen benevezne, tette hozzá.

Hogy mi is pontosan az Élményolimpia és milyen újdonságokat találtak ki idén a vendégek részére a Danubiusnál, arról Kovács Balázs értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes tájékoztatta a résztvevőket. A tavalyi Télness kampány 4000 vendégéjszakát hozott és 3000 új lájkolót a meglévő 40 ezer mellé a Danubius Facebook oldalán, árulta el Kovács Balázs. Az idei kampányban, amelyben központi szerep jut az élményeknek, játékosságnak, interakcióknak, főként a social media és az online jelenlét lesz hangsúlyos. A Danubius létrehozott egy telness.hu mikrosite-ot is, erre irányítják majd a figyelmet az offline megjelenések is.

Ami tavalyhoz képest nem változott, az az akcióban résztvevő szállodák köre: a Danubius Health Spa Resort Aqua, Bük, Hévíz, Sárvár és Margitsziget, amelyekben az akció keretében idén is, 2011. november 15. és 2012. március 31. között 3 nap áráért 4 napos élményt kaphatnak a vendégek. A szállodacsoport azonban számos újdonságot eszelt ki az idei évre: az akcióhoz például játék és árverés is kapcsolódik a Facebookon. És bármelyik vendég részt vehet a Danubius Élményolimpián, de ne gondoljunk itt megterhelő próbatételekre. A vendégek érkezéskor pecsétgyűjtő kártyát kapnak, amelybe olyan kellemes teljesítendő „feladatok” után szerezhetik meg a szükséges öt pecsétet, mint a masszázs, a csobbanás egy wellness medencében, a fitneszterem egyik csoportos foglalkozásán való részvétel, vagy a „Bajnokok Reggelijének” elfogyasztása. A lelkes élményolimpikonok további nyereményekre is számíthatnak, illetve lepecsételt kártyájukkal kedvezményeket vehetnek igénybe nyáron.

És, hogy ne fúrja tovább az oldalakat a kíváncsiság, íme, a megoldó kulcs a bevezetőben írt furcsaságokhoz: Lubmasz: lubickolás az uszodában, majd pihentető masszázs, Mankinn: kényeztető manikűr és vitalizáló séta kinn a szabadban, Hóbic: havas tájon torna, ugrálás, szökellés, aerobic, Kozkor: kozmetikai kezelés, korcsolyázás a tavon. De hogy milyen kényeztetést rejt az élményszótár többi kifejezése (Szasi, Szolpak, Iszcsusz, Füterma), az derüljön ki a Télness akciót kínáló szállodákban. 


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.