A tavalyi Télness kampány sikerét követően idén is lehetőségük lesz a vendégeknek, hogy a hideg, szürke téli napokon is minél nagyobb számban kapcsolódhassanak ki, frissüljenek fel a Danubius Hotels szállodáiban. „A Danubius 40 éves gyógyászati és wellness tapasztalatát kamatoztatva kínál megoldást arra, hogy maradjunk télen is fittek, egészségesek” – hangsúlyozta dr. Deák Imre, a Danubius Hotels Group vezérigazgatója. A szállodavállalat elkötelezett támogatója a Magyar Úszószövetségnek, MOB-nak és szívén viseli a magyar vízi sport és nemzeti sportolóink sikerét, ezért is választották a kampány arcának idén Kis Gergő Európa-bajnok és világbajnoki bronzérmes úszót. „Az idei Télness kampány arca több ezer fiatal számára szolgál példaként” – tette hozzá a vezérigazgató, aki át is adta a szót a fiatal sportolónak.
Kis Gergő elárulta, szívesen pihen a Danubius szállodáiban, ahol a wellness szolgáltatások, a jól felszerelt konditerem és az ételek is megfelelőek az olimpiára készülő sportoló számára. Igaz, a mostani napirendje meglehetősen szigorú, azonban a Danubius Élményolimpiára bármikor szívesen benevezne, tette hozzá.
Hogy mi is pontosan az Élményolimpia és milyen újdonságokat találtak ki idén a vendégek részére a Danubiusnál, arról Kovács Balázs értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes tájékoztatta a résztvevőket. A tavalyi Télness kampány 4000 vendégéjszakát hozott és 3000 új lájkolót a meglévő 40 ezer mellé a Danubius Facebook oldalán, árulta el Kovács Balázs. Az idei kampányban, amelyben központi szerep jut az élményeknek, játékosságnak, interakcióknak, főként a social media és az online jelenlét lesz hangsúlyos. A Danubius létrehozott egy telness.hu mikrosite-ot is, erre irányítják majd a figyelmet az offline megjelenések is.
Ami tavalyhoz képest nem változott, az az akcióban résztvevő szállodák köre: a Danubius Health Spa Resort Aqua, Bük, Hévíz, Sárvár és Margitsziget, amelyekben az akció keretében idén is, 2011. november 15. és 2012. március 31. között 3 nap áráért 4 napos élményt kaphatnak a vendégek. A szállodacsoport azonban számos újdonságot eszelt ki az idei évre: az akcióhoz például játék és árverés is kapcsolódik a Facebookon. És bármelyik vendég részt vehet a Danubius Élményolimpián, de ne gondoljunk itt megterhelő próbatételekre. A vendégek érkezéskor pecsétgyűjtő kártyát kapnak, amelybe olyan kellemes teljesítendő „feladatok” után szerezhetik meg a szükséges öt pecsétet, mint a masszázs, a csobbanás egy wellness medencében, a fitneszterem egyik csoportos foglalkozásán való részvétel, vagy a „Bajnokok Reggelijének” elfogyasztása. A lelkes élményolimpikonok további nyereményekre is számíthatnak, illetve lepecsételt kártyájukkal kedvezményeket vehetnek igénybe nyáron.
És, hogy ne fúrja tovább az oldalakat a kíváncsiság, íme, a megoldó kulcs a bevezetőben írt furcsaságokhoz: Lubmasz: lubickolás az uszodában, majd pihentető masszázs, Mankinn: kényeztető manikűr és vitalizáló séta kinn a szabadban, Hóbic: havas tájon torna, ugrálás, szökellés, aerobic, Kozkor: kozmetikai kezelés, korcsolyázás a tavon. De hogy milyen kényeztetést rejt az élményszótár többi kifejezése (Szasi, Szolpak, Iszcsusz, Füterma), az derüljön ki a Télness akciót kínáló szállodákban.