A szállodáknak nagyszerű lehetőséget jelent mindez, hiszen egyre több utazó nézi meg előzetesen, hogy mások milyen véleménnyel voltak az általa kiszemelt szálláshelyről. A felújítás bizonyításának fejében eltűnnek a régi negatív kritikák az oldalról, írja a Skift. A tulajdonosnak igazolnia kell a strukturális változásokat, a megújult fogadótereket, vendégszobákat, fürdőszobát. A pusztán "kozmetikai" változások, egy új függöny vagy a festés azonban nem számítanak ennek. Mikor mindezek elkészültét a szálloda építési engedéllyel, az építőanyagok számláival vagy sajtóanyaggal igazolja, a régi negatív kritikái törlődnek a TripAdvisor’s Help Centere szerint.
A törölt negatív kritikák ezután a szálloda népszerűségi indexébe sem számolódnak bele. A friss starttal tehát olyan, mintha a poloskás ágy, a figyelmetlen személyzet, a pihenést zavaró felújítás sosem lett volna. Egészen addig, míg egy vendég újra nem panaszkodik ezekre. A TripAdvisor akkor is leveszi a negatív hangvételű véleményeket az oldaláról, ha a szálloda láncot vagy brandet vált.
Forrás: Turizmus Online