Forradalmasítja a rendezvényszervezést a Danubius

A Danubius Hotels tíz budapesti szállodájában látványos és interaktív 360 fokos panorámatúra keretében tekinthetünk be a Danubius szállodák belső és külső tereibe egy egyedülálló alkalmazás által. A fejlesztés a rendezvényszervezőket segíti és inspirálja, akik részletes információkat, látványterveket és pontos adatokat is kapnak a kiválasztott helyszínek adottságairól.

Egyedülálló virtuális túra oldalt indított a Danubius Hotels Group. A most lezárult online fejlesztés látványos és interaktív 360 fokos panorámatúra keretében nyújt virtuális betekintést tíz budapesti Danubius szálloda belső és külső tereibe. A Danubius Hotels legújabb innovációja a szállodalánc, danubius me: konferenciaszervező almárkáját egészíti ki, komoly támogatást nyújtva a rendezvényszervezőknek, akik mostantól a világ bármely részéről saját laptopjukról vagy mobiltelefonjukról gyorsan és kényelmesen beléphetnek a szállodai terekbe és könnyedén megtekinthetik a budapesti szállodák konferencia adottságait.

A kiváló minőségben elkészített panorámafotók valósághű betekintést nyújtanak az adott szálloda különtermeibe, szobáiba és közösségi tereibe. A virtuális tér arra is lehetőséget nyújt, hogy a szervezők a saját szemükkel győződhessenek meg a különféle teremelrendezések előnyeiről vagy hogy megtekinthessék az alaprajzokon a helyiségek pontos méreteit. Könnyed navigálással feltárulnak a szállodai bejáratok, lobbyk, galériák és szobatípusok. A túra részét képezik még a Budapest nevezetességeit bemutató panorámaképek, melyek kisebb városnéző sétát alkotnak. Az alkalmazás telefonon, táblagépen, asztali számítógépen, sőt VR szemüvegen is fut.

„A tökéletes konferencia megvalósítása a rendezvények alkalomhoz és témához illő, létszámokhoz igazított megtervezésével kezdődik, melyben a helyszínkiválasztás az egyik legtöbb időt és türelmet igénylő folyamat.” - mondta el Liptai Judit a Danubius Hotels Group Sales és Marketing igazgatója. Ebből a tényből kiindulva fejlesztettük az alkalmazásunkat. Örülünk, hogy danubius me: szolgáltatásunk mellett és annak továbbfejlesztéseként az egyedülálló 360 fokos virtuális konferenciatúrával segíthetjük a rendezvényszervezők, üzleti döntéshozók és partnereink munkáját időt és pénzt is spórolva nekik.

Konferenciatermeink, közösségi tereink és szobáink bejárásán túl a szállodából „kilépve” a szállodáink környezetét és Budapest látványosságait is megismerhetik az érdeklődők. A Danubius Hotels Group konferencia szegmensének árbevétele a tavalyi évben 29 %-os növekedést ért el, szállodáink és danubius me: rendezvényszervező brandünk nagyon keresettek a piacon. A verseny nagy ezen a területen, és úgy látjuk, hogy a Danubius Hotels az elmúlt évek innovációival, a piac igényeire reagálva, sőt kicsit előttük is járva az egyik legvonzóbb partnerré tud válni.” – tette hozzá a szakember.

"Egyéves projekt keretében készítettük el a Danubius Hotels-szel közösen a 360 fokos Danubius Hotels alkalmazást. Nagyon izgalmas volt a feladat, mert teljesen egyedi dolgot kellett alkotni, amely még nincs a magyar sőt, az európai piacon sem. Hoteleknek terveztünk már szállodabemutatást, de egy ilyen speciális üzleti szegmens mint a MICE és rendezvényszervezésre fókuszáló Danubius Hotels alkalmazás még nincs a piacon.” - mondta el Széphelyi György a VR 360 Kft. értékesítési igazgatója.

A 360 fokos interaktív túra a Danubius Hotel Helia, a Danubius Hotel Gellért, a Danubius Hotel Arena, a Danubius Hotel Flamenco, a Hilton Budapest, a Radisson Blu Béke Hotel, a Hotel Hungaria City Center, a Hotel Budapest, a Danubius Hotel Astoria City Center és a Hotel Erzsébet City Center szállodákba nyújt különleges betekintést.

Forrás: Turizmus Online


Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.