Egyedülálló virtuális túra oldalt indított a Danubius Hotels Group. A most lezárult online fejlesztés látványos és interaktív 360 fokos panorámatúra keretében nyújt virtuális betekintést tíz budapesti Danubius szálloda belső és külső tereibe. A Danubius Hotels legújabb innovációja a szállodalánc, danubius me: konferenciaszervező almárkáját egészíti ki, komoly támogatást nyújtva a rendezvényszervezőknek, akik mostantól a világ bármely részéről saját laptopjukról vagy mobiltelefonjukról gyorsan és kényelmesen beléphetnek a szállodai terekbe és könnyedén megtekinthetik a budapesti szállodák konferencia adottságait.
A kiváló minőségben elkészített panorámafotók valósághű betekintést nyújtanak az adott szálloda különtermeibe, szobáiba és közösségi tereibe. A virtuális tér arra is lehetőséget nyújt, hogy a szervezők a saját szemükkel győződhessenek meg a különféle teremelrendezések előnyeiről vagy hogy megtekinthessék az alaprajzokon a helyiségek pontos méreteit. Könnyed navigálással feltárulnak a szállodai bejáratok, lobbyk, galériák és szobatípusok. A túra részét képezik még a Budapest nevezetességeit bemutató panorámaképek, melyek kisebb városnéző sétát alkotnak. Az alkalmazás telefonon, táblagépen, asztali számítógépen, sőt VR szemüvegen is fut.
„A tökéletes konferencia megvalósítása a rendezvények alkalomhoz és témához illő, létszámokhoz igazított megtervezésével kezdődik, melyben a helyszínkiválasztás az egyik legtöbb időt és türelmet igénylő folyamat.” - mondta el Liptai Judit a Danubius Hotels Group Sales és Marketing igazgatója. Ebből a tényből kiindulva fejlesztettük az alkalmazásunkat. Örülünk, hogy danubius me: szolgáltatásunk mellett és annak továbbfejlesztéseként az egyedülálló 360 fokos virtuális konferenciatúrával segíthetjük a rendezvényszervezők, üzleti döntéshozók és partnereink munkáját időt és pénzt is spórolva nekik.
Konferenciatermeink, közösségi tereink és szobáink bejárásán túl a szállodából „kilépve” a szállodáink környezetét és Budapest látványosságait is megismerhetik az érdeklődők. A Danubius Hotels Group konferencia szegmensének árbevétele a tavalyi évben 29 %-os növekedést ért el, szállodáink és danubius me: rendezvényszervező brandünk nagyon keresettek a piacon. A verseny nagy ezen a területen, és úgy látjuk, hogy a Danubius Hotels az elmúlt évek innovációival, a piac igényeire reagálva, sőt kicsit előttük is járva az egyik legvonzóbb partnerré tud válni.” – tette hozzá a szakember.
"Egyéves projekt keretében készítettük el a Danubius Hotels-szel közösen a 360 fokos Danubius Hotels alkalmazást. Nagyon izgalmas volt a feladat, mert teljesen egyedi dolgot kellett alkotni, amely még nincs a magyar sőt, az európai piacon sem. Hoteleknek terveztünk már szállodabemutatást, de egy ilyen speciális üzleti szegmens mint a MICE és rendezvényszervezésre fókuszáló Danubius Hotels alkalmazás még nincs a piacon.” - mondta el Széphelyi György a VR 360 Kft. értékesítési igazgatója.
A 360 fokos interaktív túra a Danubius Hotel Helia, a Danubius Hotel Gellért, a Danubius Hotel Arena, a Danubius Hotel Flamenco, a Hilton Budapest, a Radisson Blu Béke Hotel, a Hotel Hungaria City Center, a Hotel Budapest, a Danubius Hotel Astoria City Center és a Hotel Erzsébet City Center szállodákba nyújt különleges betekintést.
Forrás: Turizmus Online