Főszezonra időzített karbantartás miatt nem fizet a Booking.com?

Már egy hónapja nem utalja át a szállásadóknak járó összegeket a Booking.com - számlázási rendszerük karbantartására hivatkozva. Az online fórumokon, szállásadói csoportokban egyre nagyobb mértékű a felháborodás, sőt, már kezdenek terjedni olyan rémhírek is, hogy esetleg a Booking csődje van a háttérben, illetve sokan attól tartanak, hogy sosem kapják meg a pénzüket, olvasható a spabook.net szakmai portál oldalán.

Mint a szakportál híréből kiderül, 2023. július 24-én lejárt a foglaló portál által megszabott határidő, amit egyébként korábban már többször is módosítottak.

 

A Booking.com azt állítja, még június közepén felhívta minden partnere figyelmét arra, hogy a pénzügyi elektronikai rendszerükön frissítéseket és fejlesztéseket végeznek július 1-11. között. Emiatt, ha a vendégek június 28. után jelentkeztek ki a szállásról, az ő foglalásuk összegét a szállásfoglaló portál nem fizette ki a szokásos ütemben, hanem összegyűjtötte, majd – korábbi ígéretük szerint – július 24-én egy tételben juttatták volna el a szálláshelyeknek.

Azt is ígérik, hogy 2023. július 27-től kezdődően minden visszaáll a szokásos menetrendbe

A szállásadók azonban egyhangúlag azt kérdezik: hol van a pénz? A legtöbbjüknél bármiféle kommunikáció nélkül hosszabbítják meg a 24-i kifizetés dátumát július 27-re, sőt, sokuknál ez a dátum augusztus 4-re tolódott ki, de olyan is akad, akinél a rendszer július 21-i kifizetést jelez, ám a pénzt ennek ellenére még nem utalták át.

Közben a Magyar Aparatmankiadók Egyesülete is megjelentett ezzel kapcsolatosan egy közleményt közösségi oldalukon, ahol azt írják, hogy egyesületükhöz egyre több megkeresés érkezik, miszerint a Booking.com nem fizeti ki a házigazdáknak járó szállásdíjat, és több hétnyi elmaradásban van. Hozzáteszik, pénzügyi részlegüktől senki nem tud érdemleges felvilágosítással szolgálni. Azonban azt is közlik, hogy a főszezon közepén, amikor az éves forgalom jelentős hányada keletkezik, ez elfogadhatatlan! 

A szállásadók többsége, a főszezonra időzített karbantartást különben is teljesen inkorrektnek tartják, hiszen a vállalkozóknak és vállalkozásoknak számos kiadása keletkezik különösen most, a főszezon kellős közepén.

A Spabook cikke teljes terjedelmében  ITT található.

 

 

Forrás: Spabook / Facebook


Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén

Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén 

Májustól az Accent Hotels üzemelteti a Cardoner Hotelt és a Tihany Yacht Clubot.
Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.
Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén

Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén 

A Hotel Clark Budapestben a munkát idén májustól Lakézi András vezeti, aki Lukács Istvánt követi az igazgatói székben.
Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.