Főszezonra időzített karbantartás miatt nem fizet a Booking.com?

Már egy hónapja nem utalja át a szállásadóknak járó összegeket a Booking.com - számlázási rendszerük karbantartására hivatkozva. Az online fórumokon, szállásadói csoportokban egyre nagyobb mértékű a felháborodás, sőt, már kezdenek terjedni olyan rémhírek is, hogy esetleg a Booking csődje van a háttérben, illetve sokan attól tartanak, hogy sosem kapják meg a pénzüket, olvasható a spabook.net szakmai portál oldalán.

Mint a szakportál híréből kiderül, 2023. július 24-én lejárt a foglaló portál által megszabott határidő, amit egyébként korábban már többször is módosítottak.

 

A Booking.com azt állítja, még június közepén felhívta minden partnere figyelmét arra, hogy a pénzügyi elektronikai rendszerükön frissítéseket és fejlesztéseket végeznek július 1-11. között. Emiatt, ha a vendégek június 28. után jelentkeztek ki a szállásról, az ő foglalásuk összegét a szállásfoglaló portál nem fizette ki a szokásos ütemben, hanem összegyűjtötte, majd – korábbi ígéretük szerint – július 24-én egy tételben juttatták volna el a szálláshelyeknek.

Azt is ígérik, hogy 2023. július 27-től kezdődően minden visszaáll a szokásos menetrendbe

A szállásadók azonban egyhangúlag azt kérdezik: hol van a pénz? A legtöbbjüknél bármiféle kommunikáció nélkül hosszabbítják meg a 24-i kifizetés dátumát július 27-re, sőt, sokuknál ez a dátum augusztus 4-re tolódott ki, de olyan is akad, akinél a rendszer július 21-i kifizetést jelez, ám a pénzt ennek ellenére még nem utalták át.

Közben a Magyar Aparatmankiadók Egyesülete is megjelentett ezzel kapcsolatosan egy közleményt közösségi oldalukon, ahol azt írják, hogy egyesületükhöz egyre több megkeresés érkezik, miszerint a Booking.com nem fizeti ki a házigazdáknak járó szállásdíjat, és több hétnyi elmaradásban van. Hozzáteszik, pénzügyi részlegüktől senki nem tud érdemleges felvilágosítással szolgálni. Azonban azt is közlik, hogy a főszezon közepén, amikor az éves forgalom jelentős hányada keletkezik, ez elfogadhatatlan! 

A szállásadók többsége, a főszezonra időzített karbantartást különben is teljesen inkorrektnek tartják, hiszen a vállalkozóknak és vállalkozásoknak számos kiadása keletkezik különösen most, a főszezon kellős közepén.

A Spabook cikke teljes terjedelmében  ITT található.

 

 

Forrás: Spabook / Facebook


Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.