Globális megújulás a Mercure-nél

A világ vezető szállodaüzemeletetője, az Accor a londoni Mercure London Bridge-ben tartott globális konferencián felfedte Mercure brandjének új, összes szállodáját érintő stratégiáját.

A középkategóriás szegmensben piacvezető szereplő, amely világszerte több mint 700 szállodával rendelkezik, új stratégiájában 4 fő csapásirányt határoz meg.

1. Modernizált szolgáltatások, melyek megfelelnek a vendégek új elvárásainak.

2. Felgyorsított ütemű növekedés, leginkább a franchise hálózaton keresztül. A cél, hogy a következő 5 évben világszerte 1000-re nőjön a Mercure hotelek száma.

3. Globális minőségi garancia az összes Mercure hotelben.

4. Vadonatúj vizuális identitás - tudatta a Vendég & Hotel Online-nal a szállodalánc.


CBRE: jelentős növekedés előtt áll a budapesti szállodapiac

CBRE: jelentős növekedés előtt áll a budapesti szállodapiac 

Az idegenforgalom fellendülésével jelentős növekedés vár a budapesti szállodapiacra a következő években – közölte a CBRE kedden az MTI-vel.
Ismét elnyerte az Év Szállodája díjat a hévízi hotel

Ismét elnyerte az Év Szállodája díjat a hévízi hotel 

Az elismerést az iparág egyik legnívósabb díjátadóján adták át, amelyen számos neves szakember és szállodaipari szereplő is részt vett.
Szívmelengető volt a hazai szállodásoknak a Valentin-nap

Szívmelengető volt a hazai szállodásoknak a Valentin-nap 

Közel negyedmillió vendégéjszakát generált a hazai szálláshelyeken.
Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.