Hátrányos helyzetű fiatalokat képzett a Marriott

A Budapest Marriott Hotel és a Courtyard by Marriott Budapest City Center a „Youth Carrier Initiative” program keretein belül biztosított képzési lehetőséget a fiataloknak.

A „Youth Carrier Initiative” (YCI) a walesi herceg által alapított International Business Leaders Fórum egyik programja. A szervezet a világ vezető üzletembereivel a fenntartható fejlődésre fókuszál. Célja, hogy egy 24 hetes oktatási program keretén belül a hátrányos helyzetű fiataloknak a munka világában történő elhelyezkedését támogassa, növelve ezzel a foglalkoztathatóságuk esélyét. A „YCI” programján belül évente 11 országban körülbelül 53 szálloda 420 fiatalt karol fel.

A Budapest Marriott Hotel és a Courtyard by Marriott Budapest City Center 2014. áprilisában csatlakozott a kezdeményezéshez, lehetőséget kínálva ezzel a fiataloknak Magyarországon is. A diákok toborzásában, kiválasztásában a helyi non-profit szervezet, az ETTF (Egyesület a Társadalmi Tőke Fejlesztéséért) nyújtott segítséget, amely saját képzésével is támogatta a fiatalok felkészülését.

A négy diák a program 60%-át 15-20 különböző szállodai részlegen tölthette el a Budapest Marriott Hotel és a Courtyard by Marriott City Center szállodákon belül. A 40%-át pedig a tantermi képzés tette ki, mint például karriertanácsadás, coaching, a szállodai részlegek szerepének fontossága a szállodaműködésben, angol nyelvoktatás, mely során a szálloda dolgozói önkéntes tanárokká és mentorokká váltak.

Program zárásaként három diáknak a Budapest Marriott Hotel biztosít karrierlehetőséget a jövőben, amely bejelentésére és a szerződések aláírására 2014. október 9-én ünnepélyes díjátadó keréten belül került sor a szállodában.

Gergő Gergő örömmel csatlakozott a Room Service csapathoz, Szabó Barbara pedig az Executive Lounge-ban lesz a vendégek segítségére.

Az ünnepségre számos ötcsillagos szálloda képviselői is meghívást kaptak, azzal a céllal, hogy ők is részesei legyenek eme örömteli pillanatnak, valamint, hogy közös összefogással minél több hátrányos helyzetű fiatalnak tudják segíteni munkavállalás területén a jövőben.


Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.