Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje. A debreceni szálloda esetében ugyanis nemcsak az 5 csillag Superior minősítés elérése, illetve ehhez kapcsolódóan a teljes körű újrapozícionálás jelentett kihívást, hanem a más vidéki szállodáktól jelentősen eltérő vendégkör is.

A Divinus és az Everguest együttműködése 2022. nyár végén indult, épp amikor a szállodába új igazgató érkezett.

Elsődleges célom az 5 csillag Superior minősítés megszerzése volt, de tisztában voltam azzal, hogy ehhez a létesítményt, a szolgáltatásokat és az üzleti operációt is korszerűsíteni kell. Ekkor fordultam az Everguest revenue management és marketingkommunikációs csapatához, akik átfogó, a kommunikációs tevékenységünket is magába foglaló audittal, illetve stratégiai tervezéssel kezdték a munkát.”

- mondja Márics József, a szálloda igazgatója. 

Hotel Divinus*****Superior
Hotel Divinus*****Superior
Fotó: Everguest

Miközben a hotel wellness részlege, étterme, szobái és weboldala megújultak, az Everguest szakértői kibővítették a szobák listáját, új árazási struktúrát és dinamikus árazást vezettek be — még a szálloda törzsvendégkörét adó üzleti szegmensben is. A korábban jellemző csomagokat továbbá általánosabb, szélesebb célközönséget elérő ajánlatokra cserélték.

Kommunikációs szempontjából a Dinivus helyzete azonban különleges.

A vidéki szállodák többségében jellemzően a hétköznapi kihasználtság növelése nehézkesebb, de ebben a létesítményben a hétvégi, szabadidős vendégek megszólítása jelenti a kihívást.

Ennek kezelésére az Everguest csapata átfogó online kommunikációs stratégiát dolgozott ki, amelynek megvalósítása 2024-ben folyamatos közösségi média, elsődlegesen TikTok videógyártással egészült ki. 2023 elejétől a hotel az Everguest reputációmenedzsment csapatával szintén együttműködik a vendégvélemények kezelésében.

Az Everguest és a hotel sales, valamint marketingkommunikációs csapatainak összehangolt munkájával a legfontosabb mutatókban kimagasló eredményeket ér el a létesítmény.

2024-ben az előző évhez képest 58 százalékkal nőtt a foglaltság, míg a REVPAR 45 százalékkal növekedett. Az online direkt foglalások aránya 2024-ben 62 százalékkal volt magasabb az előző évhez képest, az ezekből származó bevétel pedig 77 százalékkal. A Divinus mindemellett 2023-ban megkapta az 5 csillag Superior minősítést.

Kíváncsi az Everguest revenue- és marketing hatékonyságot maximalizáló megoldásaira? Akkor látogasson el erre a weboldalra. 

*Az adatok forrása a 2023.01.01-09.30. és a 2024.01.01-09.30. időszakok összehasonlítása.


Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.
MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben

MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben 

Somlyai Zoltán ismertette a legfrissebb adatokat, információkat a budapesti régióülésen.
Közeledik a Hotels Tomorrow 2025

Közeledik a Hotels Tomorrow 2025 

Az idei Hotels Tomorrow konferencia 2025. június 30-án és július 1-jén kerül megrendezésre Párizsban.
INS: friss vendégéjszakaszámok Romániából

INS: friss vendégéjszakaszámok Romániából 

Csökkenő turistaérkezést és vendéjszakaszámot regisztráltak keleti szomszédainknál.
Akcióban a HotelHero

Akcióban a HotelHero  

A szállodák és éttermek összefogásának köszönhetően 2025. február 2-a óta vasárnaponként 300 rászoruló jut egy-egy tányér meleg ételhez.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.