Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje. A debreceni szálloda esetében ugyanis nemcsak az 5 csillag Superior minősítés elérése, illetve ehhez kapcsolódóan a teljes körű újrapozícionálás jelentett kihívást, hanem a más vidéki szállodáktól jelentősen eltérő vendégkör is.

A Divinus és az Everguest együttműködése 2022. nyár végén indult, épp amikor a szállodába új igazgató érkezett.

Elsődleges célom az 5 csillag Superior minősítés megszerzése volt, de tisztában voltam azzal, hogy ehhez a létesítményt, a szolgáltatásokat és az üzleti operációt is korszerűsíteni kell. Ekkor fordultam az Everguest revenue management és marketingkommunikációs csapatához, akik átfogó, a kommunikációs tevékenységünket is magába foglaló audittal, illetve stratégiai tervezéssel kezdték a munkát.”

- mondja Márics József, a szálloda igazgatója. 

Hotel Divinus*****Superior
Hotel Divinus*****Superior
Fotó: Everguest

Miközben a hotel wellness részlege, étterme, szobái és weboldala megújultak, az Everguest szakértői kibővítették a szobák listáját, új árazási struktúrát és dinamikus árazást vezettek be — még a szálloda törzsvendégkörét adó üzleti szegmensben is. A korábban jellemző csomagokat továbbá általánosabb, szélesebb célközönséget elérő ajánlatokra cserélték.

Kommunikációs szempontjából a Dinivus helyzete azonban különleges.

A vidéki szállodák többségében jellemzően a hétköznapi kihasználtság növelése nehézkesebb, de ebben a létesítményben a hétvégi, szabadidős vendégek megszólítása jelenti a kihívást.

Ennek kezelésére az Everguest csapata átfogó online kommunikációs stratégiát dolgozott ki, amelynek megvalósítása 2024-ben folyamatos közösségi média, elsődlegesen TikTok videógyártással egészült ki. 2023 elejétől a hotel az Everguest reputációmenedzsment csapatával szintén együttműködik a vendégvélemények kezelésében.

Az Everguest és a hotel sales, valamint marketingkommunikációs csapatainak összehangolt munkájával a legfontosabb mutatókban kimagasló eredményeket ér el a létesítmény.

2024-ben az előző évhez képest 58 százalékkal nőtt a foglaltság, míg a REVPAR 45 százalékkal növekedett. Az online direkt foglalások aránya 2024-ben 62 százalékkal volt magasabb az előző évhez képest, az ezekből származó bevétel pedig 77 százalékkal. A Divinus mindemellett 2023-ban megkapta az 5 csillag Superior minősítést.

Kíváncsi az Everguest revenue- és marketing hatékonyságot maximalizáló megoldásaira? Akkor látogasson el erre a weboldalra. 

*Az adatok forrása a 2023.01.01-09.30. és a 2024.01.01-09.30. időszakok összehasonlítása.


MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.
Hilton, Marriot: irány Afrika!

Hilton, Marriot: irány Afrika! 

Bejelentette afrikai terjeszkedését a Hilton és a Marriot.
A házi kedvenc is szívesen látott vendég – robban a kisállatbarát szállások piaca

A házi kedvenc is szívesen látott vendég – robban a kisállatbarát szállások piaca 

Itthon akár háromszor annyiba is kerülhet a kisállatunk nyaralása, mint Európa más városaiban.
Változás a nemzetközi szállodaláncnál

Változás a nemzetközi szállodaláncnál 

Megújította nevét és vállalati identitását az AccorInvest.
Tűz ütött ki a visegrádi négycsillagos szálláshelyen – FRISSÍTVE

Tűz ütött ki a visegrádi négycsillagos szálláshelyen – FRISSÍTVE 

A sors ismétli önmagát. A június 13-án történtekre reagált a ház tulajdonos-igazgatója.
Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján

Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján 

2025-ben ünnepli fennállásának tizedik évfordulóját az Aria Hotel Budapest.
Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel

Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel 

A korábbi Expo Congress Hotel felújításából született az Expo Tower.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.