Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje. A debreceni szálloda esetében ugyanis nemcsak az 5 csillag Superior minősítés elérése, illetve ehhez kapcsolódóan a teljes körű újrapozícionálás jelentett kihívást, hanem a más vidéki szállodáktól jelentősen eltérő vendégkör is.

A Divinus és az Everguest együttműködése 2022. nyár végén indult, épp amikor a szállodába új igazgató érkezett.

Elsődleges célom az 5 csillag Superior minősítés megszerzése volt, de tisztában voltam azzal, hogy ehhez a létesítményt, a szolgáltatásokat és az üzleti operációt is korszerűsíteni kell. Ekkor fordultam az Everguest revenue management és marketingkommunikációs csapatához, akik átfogó, a kommunikációs tevékenységünket is magába foglaló audittal, illetve stratégiai tervezéssel kezdték a munkát.”

- mondja Márics József, a szálloda igazgatója. 

Hotel Divinus*****Superior
Hotel Divinus*****Superior
Fotó: Everguest

Miközben a hotel wellness részlege, étterme, szobái és weboldala megújultak, az Everguest szakértői kibővítették a szobák listáját, új árazási struktúrát és dinamikus árazást vezettek be — még a szálloda törzsvendégkörét adó üzleti szegmensben is. A korábban jellemző csomagokat továbbá általánosabb, szélesebb célközönséget elérő ajánlatokra cserélték.

Kommunikációs szempontjából a Dinivus helyzete azonban különleges.

A vidéki szállodák többségében jellemzően a hétköznapi kihasználtság növelése nehézkesebb, de ebben a létesítményben a hétvégi, szabadidős vendégek megszólítása jelenti a kihívást.

Ennek kezelésére az Everguest csapata átfogó online kommunikációs stratégiát dolgozott ki, amelynek megvalósítása 2024-ben folyamatos közösségi média, elsődlegesen TikTok videógyártással egészült ki. 2023 elejétől a hotel az Everguest reputációmenedzsment csapatával szintén együttműködik a vendégvélemények kezelésében.

Az Everguest és a hotel sales, valamint marketingkommunikációs csapatainak összehangolt munkájával a legfontosabb mutatókban kimagasló eredményeket ér el a létesítmény.

2024-ben az előző évhez képest 58 százalékkal nőtt a foglaltság, míg a REVPAR 45 százalékkal növekedett. Az online direkt foglalások aránya 2024-ben 62 százalékkal volt magasabb az előző évhez képest, az ezekből származó bevétel pedig 77 százalékkal. A Divinus mindemellett 2023-ban megkapta az 5 csillag Superior minősítést.

Kíváncsi az Everguest revenue- és marketing hatékonyságot maximalizáló megoldásaira? Akkor látogasson el erre a weboldalra. 

*Az adatok forrása a 2023.01.01-09.30. és a 2024.01.01-09.30. időszakok összehasonlítása.


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.