Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje. A debreceni szálloda esetében ugyanis nemcsak az 5 csillag Superior minősítés elérése, illetve ehhez kapcsolódóan a teljes körű újrapozícionálás jelentett kihívást, hanem a más vidéki szállodáktól jelentősen eltérő vendégkör is.

A Divinus és az Everguest együttműködése 2022. nyár végén indult, épp amikor a szállodába új igazgató érkezett.

Elsődleges célom az 5 csillag Superior minősítés megszerzése volt, de tisztában voltam azzal, hogy ehhez a létesítményt, a szolgáltatásokat és az üzleti operációt is korszerűsíteni kell. Ekkor fordultam az Everguest revenue management és marketingkommunikációs csapatához, akik átfogó, a kommunikációs tevékenységünket is magába foglaló audittal, illetve stratégiai tervezéssel kezdték a munkát.”

- mondja Márics József, a szálloda igazgatója. 

Hotel Divinus*****Superior
Hotel Divinus*****Superior
Fotó: Everguest

Miközben a hotel wellness részlege, étterme, szobái és weboldala megújultak, az Everguest szakértői kibővítették a szobák listáját, új árazási struktúrát és dinamikus árazást vezettek be — még a szálloda törzsvendégkörét adó üzleti szegmensben is. A korábban jellemző csomagokat továbbá általánosabb, szélesebb célközönséget elérő ajánlatokra cserélték.

Kommunikációs szempontjából a Dinivus helyzete azonban különleges.

A vidéki szállodák többségében jellemzően a hétköznapi kihasználtság növelése nehézkesebb, de ebben a létesítményben a hétvégi, szabadidős vendégek megszólítása jelenti a kihívást.

Ennek kezelésére az Everguest csapata átfogó online kommunikációs stratégiát dolgozott ki, amelynek megvalósítása 2024-ben folyamatos közösségi média, elsődlegesen TikTok videógyártással egészült ki. 2023 elejétől a hotel az Everguest reputációmenedzsment csapatával szintén együttműködik a vendégvélemények kezelésében.

Az Everguest és a hotel sales, valamint marketingkommunikációs csapatainak összehangolt munkájával a legfontosabb mutatókban kimagasló eredményeket ér el a létesítmény.

2024-ben az előző évhez képest 58 százalékkal nőtt a foglaltság, míg a REVPAR 45 százalékkal növekedett. Az online direkt foglalások aránya 2024-ben 62 százalékkal volt magasabb az előző évhez képest, az ezekből származó bevétel pedig 77 százalékkal. A Divinus mindemellett 2023-ban megkapta az 5 csillag Superior minősítést.

Kíváncsi az Everguest revenue- és marketing hatékonyságot maximalizáló megoldásaira? Akkor látogasson el erre a weboldalra. 

*Az adatok forrása a 2023.01.01-09.30. és a 2024.01.01-09.30. időszakok összehasonlítása.


Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.
MSZÉSZ Közgyűlés: a nemzetközi alvásbarát programról

MSZÉSZ Közgyűlés: a nemzetközi alvásbarát programról 

Az alvásminőség az elégedettség kulcsa a szállodákban, hallhattuk az MSZÉSZ Közgyűlésének nyitóelőadásában.
Idén ők nyerték el a Zöld Szálloda díjat

Idén ők nyerték el a Zöld Szálloda díjat 

Negyvenhét hotel viselheti az MSZÉSZ által kiosztott Zöld Szálloda címet a következő két évben.
Hotel Ózon & Luxury Villas****superior: A régiós versenytársakhoz képest 2024-ben több mint 40 százalékkal magasabb TREVPAR az Everguest segítségével

Hotel Ózon & Luxury Villas****superior: A régiós versenytársakhoz képest 2024-ben több mint 40 százalékkal magasabb TREVPAR az Everguest segítségével 

A mátraházi Hotel Ózon & Luxury Villas****superior kétéves átfogó felújítást követően 2022 novemberében nyitotta meg újra a kapuit.
Tisztújítás az MSZÉSZ 60. közgyűlésén: Somlyai Zoltán az új elnök

Tisztújítás az MSZÉSZ 60. közgyűlésén: Somlyai Zoltán az új elnök 

Fontos döntések születtek a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) éves közgyűlésén.
Elköszönt az eddigi elnök a szállodások tisztújítását megelőzően

Elköszönt az eddigi elnök a szállodások tisztújítását megelőzően 

Beszámoló az MSZÉSZ őszi, tisztújító közgyűlésének második napjáról az Aquaworld Resort Budapestből.
Kutatások eredményei, OTA-k vs. direkt foglalások és a paritás prioritása

Kutatások eredményei, OTA-k vs. direkt foglalások és a paritás prioritása 

November 6-án, az Aquaworld Resort Budapestben a hazai szállodásokat hangsúlyos, informatív előadások várták az MSZÉSZ őszi, kétnapos közgyűlésének nyitónapján.
Megújult egy hévízi szálloda – ilyenek lettek a modern termálmedencék

Megújult egy hévízi szálloda – ilyenek lettek a modern termálmedencék 

A termálmedencék is megújultak Hévízen az Ensana Thermal Aqua szállodában.
Hosszú hétvégén Lienz-ben, Pierce Brosnannal

Hosszú hétvégén Lienz-ben, Pierce Brosnannal 

Lienz nincs a szomszédban – több mint hat órányi autózás után érjük el kelet-tiroli úti célunkat. De ami érkezésünk estéjén meglepetésként vár az ötcsillagos luxushotel, a Grandhotel Lienz éttermében elköltött gourmet vacsoránk alkalmával  – az feledteti a hosszú utazás fáradalmait. 
Lebontják az ikonikus budai szállodát

Lebontják az ikonikus budai szállodát 

Az épület jelenleg II. kerületi helyi védelem alatt áll.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.