Ibis: 1000!

Az Accor több mint 1700 gazdaságos szállodájával a világ vezető hotelüzemeltetője a gazdaságos szegmensben. Az ibis márka ma ünnepli 1000. hotelnyitását a világon. Két évvel azután, hogy az ibis teljesen átformálta a gazdaságos szállodákra vonatkozó szabályokat és modernizálta az ibis, ibis Styles és ibis budget márkáit, az Accor csoport kézzelfogható eredményeket tudhat magáénak az ibis család példa nélküli megújulási programja révén. Sőt, az ibis még egy lépést tett előre, bemutatta az új ibis szobát, az ibis konyhát és megújított éttermi koncepcióját.

A csoport 2011-ben kezdte meg “forradalmát”, amikor újragondolva a 3 gazdaságos márkáját azokat egy ibis családba tömöritette. A megújulástól számítva egy koherens és vonzó portfóliót alakítottak ki, az ibis család már megszokott egyszerűségét, modernségét és kényelmét tükrözve, ami által minden márka jobban azonosítható és erősebben pozicionált lett. Ez jelentős előnyöket biztosít az 1000 ibis, 233 ibis Styles és 506 ibis budget szálloda számára.
Sébastian Bazin, az Accor elnök-vezérigazgatója elmondta: “Az ibis család 1700 szállodájának köszönhetően az Accor 4 kontinensen is (Európa, Latin-Amerika, a Csendes-óceáni térség és Afrika/ Közel-Kelet) vezető szerepet tölt be. Az Accor új stratégiája, amely 2 fő kompetencia köré szerveződött (HotelServices és HotelInvest), lehetővé teszi, hogy az ibis, ibis Styles és ibis budget hotelek innovációs kapacitása és vezető szerepe is megerősödjön: Európában többek között a tulajdonolt szállodákba való
befektetéssel, mig a feltörekvő országokban pedig a menedzsment és a franchise lehetőségek további bővitésével és kihasználásával.”

Fenntartható fejlődés erősödése a márkák modernizációja által

Az elmúlt több mint 2 év alatt 200-nál több ibis family szálloda nyílt a világban, így tlagosan minden 3.napon nyílt egy új hotel. A megújulási programnak köszönhetően az ibis a fenntartható fejlődés útjára állt. 2013-ban az Accor csoport hotelnyitásainak 52%-a az ibis családnak volt köszönhető, míg 2012-ben ez 39% volt. 4 éven belül az Accor gazdaságos márkái jelentősen megerősítik majd vezető szerepüket világszerte, hiszen az Accor csoport fejlesztéseinek közel fele - 62.000 szoba - az ibis familyn belül történik majd, 38%-a a Csendes-óceáni térségben, 30%-a Latin-Amerikában és 27%-a pedig Európában.
A legfontosabb mutatók erős növekedése: vendégelégedettség, márkaismertség és teljesítmény 

“Az ibis, ibis Styles és ibis budget márkák ma már teljes mértékben kihasználják az új márkafelépítést és modernizációt. Az elmúlt 2 évben az ibis család megteremtette annak feltételeit, hogy felülmúlja versenytársait a piacon” – magyarázza Peter Verhoeven, az Accor Észak- Közép- és Kelet-Európa vezérigazgatója.


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.