magáénak Indonéziában.
„Indonézia a legfontosabb piac számunkra a Csendes-óceáni térségben, egy nagyszerű terep a terjeszkedésre. A dinamikus fejlődés és bővülés az országban tökéletesen tükrözi az Accor globális stratégiáját is, melynek keretében 130.000 új szállodai szoba kerül majd megnyitásra világszerte - ezek kétharmada a feltörekvő országokban ” – magyarázza Sébastian Bazin, az Accor szállodacsoport elnök-vezérigazgatója.
Michael Issenberg, az Accor Csendes-óceáni térségének vezetője ezt mondta: „Az Accor az egyik úttörője volt az indonéziai szálloda piacnak, ahová 20 éve tört be. Azóta az Accor a legnagyobb és a legdinamikusabban fejlődő szálloda-üzemeltető az országban.”
A 2013-mas év rekord növekedést hozott az Accor számára Indonéziában, ugyanis 18 új szállodájával – a felsőkategóriástól a gazdaságosig – az év végéig az ország 24 városban több mint 70 hotellel fog rendelkezni. Ez az év a szerződések számában is kiemelkedő volt. 2013 novemberének végére az Accor több mint 70 új szerződést kötött új hotelek nyitására az elkövetkezendő három évre vonatkozóan.
2014-ben az Accor legkevesebb 17 szálloda nyitását tervezi Indnéziában, köztük Jakartában, Surabayaban, Balin, Makassarban, Tangerang Bandung területén és Semarangban.
2015-ig az Accor minimum 100 hotellel szeretne jelen lenni az Indonéz piacon.
A hangsúly a luxus- és felsőkategóriás márkákon van
Ma az Accor 9 márkával képviselteti magát Indonéziában, a felsőkategóriás márkáktól a gazdaságosig – így Indonéziában Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure Maha Cipta, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles és ibis Budget hotelek is találhatóak. Az Accor elsődleges célja, hogy főleg a luxus- és felsőkategóriás hotelek piacán erősödjön az országban. A csoport ebben a hónapban nyitja majd meg első luxus hotelét, a Sofitel Bali Nusa Dua névre keresztelt szállodát. A Pullman, az Accor felsőkategóriás márkája három év alatt három hotelt nyitott Balin és Jakartában, és további három szálloda nyitását tervezi a következő években. Az MGallery, az Accor felsőkategóriás, egyedi szállodáit magába foglaló márkája szintén három exkluzív hotellel van jelen Indonéziában.
2013 egyik kiemelkedő eseménye volt a Grand Mercure Maha Cipta megnyitása. A hotel kiválóan tükrözi a helyiek tradícióit és vendégszeretetét.
Terjeszkedés várható a középkategóriás és gazdaságos márkák piacán is.
Az Accor terjeszkedésre vonatkozó terve nem csak a leglátogatottabb, kiemelt úticélokra terjed ki, mint Jakarta vagy Bali, hanem olyan turisztikailag másodlagosnak tekintett területekre is, mint Palu, Kendari, Samarinda, Malang vagy Padang. Ma, az Accor 62 középkategóriás és gazdaságos hotelt jegyez Indonéziában, amelyből 19 a Novotel, 15 a Mercure és 28 az ibis family márkák alá tartozik (ibis Styles, ibis és ibis budget). 2014 és 2015 között ebben a két kategóriában is további hotelnyitások várhatóak.
Indonéziában fejleszt az Accor
Az Accor Jakartában rendezett sajtótájékoztatóján, a világ első számú szálloda-üzemeltetőjeként és a legnagyobb nemzetközi csoportként a Csendes-óceáni térségben, bejelentette a délkelet-ázsiai országra vonatkozó hosszútávú terveit.

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus
350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.