Az alapítók - Flesch Tamás és Kiss-Simon Máté - két éve turisztikai szakemberek, BI (Business Intelligence) informatikusok, alkalmazás-fejlesztők és a legnagyobb hazai idegenforgalmi szolgáltatók bevonásával fejlesztenek egy olyan online turisztikai Sales House rendszert, amely turisztikai startup projectként indul.
Az iWelcome2 Budapest elnevezésű rendszer lehetőséget biztosít a turisták számára, hogy közvetlenül vásárolhassanak digitális belépőt a szolgáltatóknál, így valamennyi kiválasztott attrakcióval közvetlen technikai kapcsolatot alakítanak ki. A cél az, hogy a Budapestre látogató turisták élményének és költéseinek növekedését ösztönözzék a piaci / etikai szempontból szakmailag kifogástalannak ítélt partnereknél.
"Platformunk a hazai turisztikai ipar idejétmúlt értékesítési rutinja, valamint az átláthatatlan és néha átjárhatatlan kedvezmény-rendszerek helyett kínál egy korszerű, egységes, központosított, transzparens informatikai alkalmazást. Alkalmazásunk segítségével a turisztikában érdekelt vállalkozások online képet kaphatnak a forgalmukról, az értékesítőhelyek eredményességéről, a felajánlott értékesítésösztönző akciók sikerességéről. Speciális adat-vizualizációnk segítségével az adminisztrációs felületünkön a döntéshozók azonnal képesek reagálni és befolyásolni az üzleti folyamatokat", mondták az alapítók a most debütáló rendszerről szóló tájékoztatón a Moments Hotelben, az indulás napján, december 5-én.
A felhasználóknak az alkalmazásunkba épített „augmented reality” azaz a kiegészített valóság nyújt különleges élményt, amely segítségével a turisták a telefonjukon rátalálhatnak a város „láthatatlan” nevezetességeire is.
Forrás: Vendég / iWelcome 2