Indul az online turisztikai Sales House rendszer

Mi ez? Egy új platform. És mire jó? Mindjárt kiderül.

Az alapítók - Flesch Tamás és Kiss-Simon Máté - két éve turisztikai szakemberek, BI (Business Intelligence) informatikusok, alkalmazás-fejlesztők és a legnagyobb hazai idegenforgalmi szolgáltatók bevonásával fejlesztenek egy olyan online turisztikai Sales House rendszert, amely turisztikai startup projectként indul.

Az iWelcome2 Budapest elnevezésű rendszer lehetőséget biztosít a turisták számára, hogy közvetlenül vásárolhassanak digitális belépőt a szolgáltatóknál, így valamennyi kiválasztott attrakcióval közvetlen technikai kapcsolatot alakítanak ki. A cél az, hogy a Budapestre látogató turisták élményének és költéseinek növekedését ösztönözzék a piaci / etikai szempontból szakmailag kifogástalannak ítélt partnereknél.

"Platformunk a hazai turisztikai ipar idejétmúlt értékesítési rutinja, valamint az átláthatatlan és néha átjárhatatlan kedvezmény-rendszerek helyett kínál egy korszerű, egységes, központosított, transzparens informatikai alkalmazást. Alkalmazásunk segítségével a turisztikában érdekelt vállalkozások online képet kaphatnak a forgalmukról, az értékesítőhelyek eredményességéről, a felajánlott értékesítésösztönző akciók sikerességéről. Speciális adat-vizualizációnk segítségével az adminisztrációs felületünkön a döntéshozók azonnal képesek reagálni és befolyásolni az üzleti folyamatokat", mondták az alapítók a most debütáló rendszerről szóló tájékoztatón a Moments Hotelben, az indulás napján, december 5-én. 

A felhasználóknak az alkalmazásunkba épített „augmented reality” azaz a kiegészített valóság nyújt különleges élményt, amely segítségével a turisták a telefonjukon rátalálhatnak a város „láthatatlan” nevezetességeire is. 

Forrás: Vendég / iWelcome 2


Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.