A következő 3 évben a jelenleg 300 szállodából álló portfólióját 400 hoteles hálózattá bővíti.A bővítés fókuszában a feltörekvő piacok állnak. A jelenleg is erős latin-amerikai, közel-keleti és ázsiai-csendes-óceáni térségben újabb egységekkel bővülnek majd az Accor nemzetközi luxusmárkái -a Sofitel, az MGallery és a Pullman. Az országok közt kiemelt jelentőségűek: Kína, Vietnam és Indonézia.
Az új szállodák minden esetben a magas nemzetközi standard-eket ötvözik majd a helyi kultúrával. A márkák helyi identitáshoz való jobb alkalmazkodása a helyi utazók és a külföldi (üzleti) utazók igényeit egyaránt kiszolgálják.
Az új stratégiai törekvéssel harmóniában az Accor bejelentette a második Grand Mercure márkán alapuló láncolat, a Maha Cipta elindulását. A Maha Cipta magas minőségű, mégis autentikus élményt kínál majd Indonéziában. Az első Maha Cipta szálloda Jakarta üzleti negyedében várja majd vendégeit.