Az idei idegenforgalmi szezon alakulása kulcskérdés lesz a turisztikai iparág szereplői számára. A szállodák esetében alapvetően a töltöttség határozza meg, hogy milyen mértékben lesznek képesek kompenzálni a vírushelyzet miatti bevételkiesést. Ehhez nyújt most segítséget az ALDI Utazás. Az online utazási szolgáltatásokat nyújtó vállalat most lehetőséget biztosít magyar szállodák számára, hogy jelentkezzenek és ingyenesen bekerüljenek a platformja mögött álló osztrák Eurotours adatbázisába, illetve ajánlatokat dolgozzanak ki a magyar vendégek számára.
A megfelelő ár/érték arányú szállodák pedig nem csupán a cég Magyarországra szóló ajánlatai közé kerülhetnek be, hanem az Eurotours a kontinens számos országában elérhető katalógusaiba is, így akár német, svájci, vagy osztrák vendégek is találkozhatnak a magyar szállások ajánlataival. „A válságot a turisztikai szektorban összefogással könnyebben tudjuk átvészelni, gyorsabban indulhatunk meg a felépülés útján. Szeretnénk a magyar szállodáknak minél többet megmenteni az idei szezonból, egyúttal lehetőséget biztosítani nekik, hogy Európa számos országának turistái ismerjék meg őket. Az osztrák Eurotours évi 1,3 millió utasával Közép-Európa legnagyobb beutaztatója, így a magyar szállodák ajánlataival több millió európai utas találkozhat.” – mondta Andreas Hamorszky, az Eurotours osztályvezetője, aki az ALDI Utazás portfóliójáért felel.
Az érdeklődő szállodáknak csupán adataikat kell megadniuk a www.aldi-utazás.hu-n, a jelentkezés önkéntes, továbbá költség és kötelezettség mentes.
Forrás: Turizmus Online