Megújuló Helia

Az elmúlt években nagyszabású rekonstrukció indult el a Danubius Hotelsnél, amelynek eredményeképp számos szálloda megújult. Most épp a Danubius Hotel Helia étterme és a szálloda terasza mutatta be felfrissített belső tereit és gasztronómiai koncepcióját, nagyszabású ügyfélparty és sajtótájékoztató keretében, az új dizájn alapját képező pitypangok és sárga színek köré építve.

A hotel tavaly télen kezdődött és idén tavasszal befejeződött átépítésével a Danubius a DVM groupot bízta meg, amelynek szakértői a lánc számos szállodájának (pl. Hilton Budapest, Health Spa Resort Margitsziget, Radisson Blu Béke Hotel, Health Spa Resort Aqua Hévíz) újjászületésében közreműködtek az elmúlt évek során, míg a dizájn a spanyol Nathalie Rottenburg nevéhez köthető.

Ahogy a szálloda igazgatója, Varga Csaba elmondta, a Helia esetében a cél a konferenciák, az üzleti vendégek és az egyéni városlátogató turisták igényeinek kielégítése volt. Ehhez a belső terek, a funkcionalitás és a technológia minél praktikusabb megtervezésére szükség volt, hogy valódi élményeket kínáljanak a hozzájuk érkezőknek.

A szálloda lokációjából adódóan messze van a belvárosi éttermek gazdag kínálatától, ezért házon belül igyekeznek minél sokszínűbb választékot nyújtani vendégeiknek – mondta el Maráczi Imre, a Danubius Group vezető konyhafőnöke, aki a teljes lánc egységes gasztronómiájáért felel. A legmagasabb éttermi minőségi sztenderdek szerint felépített gasztroprofil lényege, hogy a szállodacsoport tagjai között egy egységes színvonalat alakít ki, miközben újrapozícionálja az éttermeket saját stílusuknak, adottságaiknak és igényeiknek megfelelően, egyedi megoldásokkal testre szabva.

A fenntarthatóság jegyében alapanyagaik helyi termelőktől származnak, szezonban a zöldség-gyümölcs kínálat biztosan magyar termelőtől érkezik, a borkínálat zömét hazai tételek adják, az étlapon pedig a rántott borjúlábtól a lángosig és a Cézár salátáig terjed a kínálat. És fontos szerepet kapnak a tematikus napok is, főleg olyan országok és régiók konyhájával, amelyek nem igazán elérhetőek a hazai piacon. Tavaly a sváb és a finn konyhát ismertették meg a vendégekkel, idén ősszel pedig orosz napokkal készülnek.  

A felújítás során az Episode étterem szekcionálhatóvá vált, és látványkonyhát is kapott, amelyet különösen a reggeli során élveznek a vendégek – mondta el Tóth Zoltán, a Helia séfje. A közelmúltban szintén felújított Yellow Bistro & Bar osztozik az étteremmel a hatalmas, közel 200 fős összkapacitású teraszon, amely a Duna mellett, gyönyörű panorámával, fiatalos stílussal várja vendégeit. A Yellow Bistro & Bar külön étlappal rendelkezik, korszerű és izgalmas bisztró-kínálattal, valamint a bárokra jellemző változatos italválasztékkal. Az Episode Étterem a terasszal kiegészülve összesen 500 fő befogadására alkalmas, kiválóan kiegészítve a rendezvénytermek kínálatát.

 


Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?