Négy szakmai szervezet új kiadványa

Általános irányelvekről, a járványhelyzetben lévő megfelelő magatartásról és az utalványok fontosságáról szól egy új kiadvány.

A szállodai értékesítés és marketing elvei című gyakorlati tanácsokat összefoglaló kiadványt készített a Szallas.hu, az Everguest, a MORGENS és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ).  

 

A szakma számára készített hasznos információkkal és ötletekkel teli kiadvány szerzői Papp István, a Szallas.hu termékmenedzsere, Gyenes Ákos, az Everguest alapítója és a Revenue Üzletág igazgatója, valamint Katona Zoltán, a MORGENS ügyvezetője.

Olyan általános irányelvekre hívják fel a figyelmet, mint a termék egyedisége és a versenyelőny hangsúlyozása, vagy például a reputáció és review menedzsment.

„A vendégvélemények folyamatos nyomon követése hatékony eszköze szolgáltatásaink fejlesztésének és a minőség hosszú távú fenntartásának, mondta Papp István, a magasabb vendégelégedettségi mutató ráadásul a magasabb átlagár elérését segíti, a vendég ugyanis magasabb értékelés esetén magasabb minőséget feltételez.” Az elkészült szakmai irányelvek a jelenlegi járványhelyzet miatti rendhagyó körülményekre vonatkozóan speciális tanácsokat is megfogalmaznak az általánosak mellett. 

A kiadvány kitér az utalványok előnyeire is. A szerzők szerint az utalványos értékesítés azonnali bevételszerzési, így egyben cashflow növelő lehetőség, mert a vendégek az utazás dátumától függetlenül előre kifizetik foglalásaikat. Az utalványokkal a kevésbé frekventált, kihasználatlan időszakok is megtölthetők vendégéjszakával. A beérkező forgalmat célzottan irányíthatják a szállásadók a telített időszakok kizárásával, felárazásával.

Forrás: Szállás.hu


15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.