A szállodavállalat egyetlen éjszakára 20 ezer szobáját annyiért adta ki, amennyit ígértek érte a vendégek. Patinás amszterdami házuk, az NH Grand Hotel Krasnapolsky személyzete érdekes tapasztalatokról számolt be. Mint elmondták, két ízben egy almával és egy tojással fizettek a leleményes vendégek. Az nem derült ki, hogy az ellenszolgáltatásként adott étel a szálloda reggeliző asztaláról származott-e. Akadt, aki saját készítésű almatortával, vagy egy üveg borral rótta le a szolgáltatás árát a személyzetnek. A legtöbben azonban pénzzel fizettek, átlagban 45 eurót, ami körülbelül a normál szállodai szobaár felének felelt meg az amszterdami hotelben. Volt azonban olyan vendég is, akinek 240 eurót ért meg a Krasnapolskyban eltöltött éjszaka. Az NH elégedett volt az akcióval, amely a vendégek körében is kedvező fogadtatásra talált. A foglaltság 90 százalékra emelkedett a kampányban résztvevő 37 házban.
NH Hoteles: szoba tetszőleges árért
Egyedülálló promóciós kampányt bonyolított le az NH Hoteles spanyol szállodalánc 37 házában Hollandiában és Belgiumban.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.