A szállodavállalat egyetlen éjszakára 20 ezer szobáját annyiért adta ki, amennyit ígértek érte a vendégek. Patinás amszterdami házuk, az NH Grand Hotel Krasnapolsky személyzete érdekes tapasztalatokról számolt be. Mint elmondták, két ízben egy almával és egy tojással fizettek a leleményes vendégek. Az nem derült ki, hogy az ellenszolgáltatásként adott étel a szálloda reggeliző asztaláról származott-e. Akadt, aki saját készítésű almatortával, vagy egy üveg borral rótta le a szolgáltatás árát a személyzetnek. A legtöbben azonban pénzzel fizettek, átlagban 45 eurót, ami körülbelül a normál szállodai szobaár felének felelt meg az amszterdami hotelben. Volt azonban olyan vendég is, akinek 240 eurót ért meg a Krasnapolskyban eltöltött éjszaka. Az NH elégedett volt az akcióval, amely a vendégek körében is kedvező fogadtatásra talált. A foglaltság 90 százalékra emelkedett a kampányban résztvevő 37 házban.
NH Hoteles: szoba tetszőleges árért
Egyedülálló promóciós kampányt bonyolított le az NH Hoteles spanyol szállodalánc 37 házában Hollandiában és Belgiumban.

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny
Mintegy 2700 palack bor versenyez.

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.

Turisztikai fejlesztés Nógrádban
Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen
A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén
Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly
Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál
A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra
Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.

A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke
Május 7-én a nemrég újranyitott hajdúszoboszlói Hunguest Béke szállodában rendezik meg a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) keleti régióülését.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.