A szállodavállalat egyetlen éjszakára 20 ezer szobáját annyiért adta ki, amennyit ígértek érte a vendégek. Patinás amszterdami házuk, az NH Grand Hotel Krasnapolsky személyzete érdekes tapasztalatokról számolt be. Mint elmondták, két ízben egy almával és egy tojással fizettek a leleményes vendégek. Az nem derült ki, hogy az ellenszolgáltatásként adott étel a szálloda reggeliző asztaláról származott-e. Akadt, aki saját készítésű almatortával, vagy egy üveg borral rótta le a szolgáltatás árát a személyzetnek. A legtöbben azonban pénzzel fizettek, átlagban 45 eurót, ami körülbelül a normál szállodai szobaár felének felelt meg az amszterdami hotelben. Volt azonban olyan vendég is, akinek 240 eurót ért meg a Krasnapolskyban eltöltött éjszaka. Az NH elégedett volt az akcióval, amely a vendégek körében is kedvező fogadtatásra talált. A foglaltság 90 százalékra emelkedett a kampányban résztvevő 37 házban.
NH Hoteles: szoba tetszőleges árért
Egyedülálló promóciós kampányt bonyolított le az NH Hoteles spanyol szállodalánc 37 házában Hollandiában és Belgiumban.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.