Alig két és fél hónapos átalakítási munkálatok során a hotel minden egyes fürdőszobáját felújították, valamint a folyosók padlószőnyegeit is kicserélték – mindezt csupán egy-egy emelet lezárásával valósították meg, viharos gyorsasággal.
A meghívottak mindezt megtekinthették, valamint az emeleti (összenyitható) suite-eket, és az elnöki luxuslakosztályt is. Ahonnan páratlan kilátás nyílik a városra – egyébként a ház többi szobájából is, hiszen minden egyes szobája a szállodának a Dunára nyílik.
A fürdőszobai valamint a folyosók új ruhába öltöztetésén kívül a corporate ügyfeleknek bemutatták a Marriott legújabb mobil applikációját (Red Coat Direct elnevezésűt), amelyet január 1-től használnak egyedüliként a Marriott-lánc tagjaként, és amelynek segítségével folyamatosan „forró” kapcsolat tartható egy-egy rendezvény megtartói és a ház képviselői közt. Valamint a Marriott catering újdonságait is bemutatták, mint kiderült, a ház – belépve a most nagyon is trendinek számító szolgáltatók közé -, bármikor megrendelésre kitelepül, és nemcsak a ház falain belül, hanem azon kívül is tökéletes étel-ital szortimentet biztosít.
E nyílt napot már korábban is megszervezte a ház menedzsmentje, azonban a vendégeket ezúttal nem Erdélyi Csilla, a ház budapesti értékesítési iroda csapatának pr és marketing managere fogadta, hanem Kocsis Mária igazgató vezetésével a teljes értékesítési iroda. Erdélyi Csilla ugyanis március 3-ával távozott a házból, új kihívások elé néz.
Forrás: Vendég & Hotel