A tavalyi "10 Legkoszosabb hotel" listavezetője, a Tenessee állambeli GrandResort Hotel &ConventionCenter keresetet indított amiatt, hogy e vendégvélemények több más tényállás mellett kimerítik a rágalmazás tényét. A bíróság úgy találta azonban, ésszerű fogyasztó nem értelmezi tényként az ilyen típusú rangsorokat.
Egy döntés előtt álló vendéget nem zavar össze a rangsorolási rendszer, mely egyfajta lakmuszpapírként mutatja az effajta vendégvéleményeket, és nem ténybeli állításként kezeli azokat. Úgy tűnik, a bíróság is úgy gondolta, racionális fogyasztóról feltételezhető, hogy tisztában van azzal, a TripAdvisor rangsora nem tükröz többet, mint a véleményoldal olvasóinak véleményét.
Egyes felhasználói vélemények tartalmazhatnak ugyan jogilag aggályos (perelhető) ténybeli állításokat (a bíróság példaként egy olyan véleményt idézett, melyben a felhasználó azt írta, a mosdón másfél centi vastag odatapadt koszt talált), azonban a GrandResortvezetői nem vitatták sem a felhasználói véleményeket, sem az azokban lévő objektív állításokat - adta hírül a Business Traveller.
Pert nyert a TripAdvisor
A közelmúltban egy egyesült államokbeli bíróság a TripAdvisor javára döntött abban az ügyben, amit annak "Top 10 legkoszosabb szálloda" listája miatt indítottak a véleményoldal ellen - adta hírül a Forbes.

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus
350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.