Rangos elismerést kapott egy budapesti ötcsillagos

A budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palota immár negyedik éve nyeri el a Forbes Travel Guide ötcsillagos minősítését.

A Forbes Travel Guide mai hivatalos közleményében elérhetővé tette a 2020-as csillagminősítéseket. A kiadásban a Four Seasons Hotel Gresham Palota, immáron a negyedik egymást követő évben, a maximum, ötcsillagos minősítést kapta, mely órisi elismerés és megtiszteltetés. A Gresham Palota az egyetlen olyan magyarországi hotel, amely megőrizte és negyedik alkalommal is kiérdemelte az ötcsillagos minősítést. Mindezen felül a Four Seasons Hotel Gresham Palota Spa részlege is értékelésre került, mely négycsillagos minősítést szerzett, egyedi módon, hiszen mindezidáig semelyik másik spa nem kapott minősítést Magyarországon.

„Megtiszteltetés, hogy a Forbes Travel Guide ötcsillagos minősítését ismét a Four Seasons Hotel Gresham Palota kaphatta meg. Ez az elsimerés sokat jelent elkötelezett csapatunk számára” – nyilatkozta Yves Giacometti, regionális vezérigazgazató-helyettes és a Four Seasons Hotel Gresham Palota igazgatója, aki még hozzátette, „mindez nem valósulhatott volna meg a hotel csapatának odaadó munkája nélkül, akiknek nem tudom elégszer megköszönni elkötelezettségüket a magas színvonalon nyújtott szervízért.” 

“Már több mint hatvan éve elkötelezettek vagyunk arra, hogy minden évben megtaláljuk és jutalmazzuk az igazi, ötcsillagos szervízélményt. Az idei év nyertese, mint mindig, a legkiválóbb vendéglátói sztenderdekről nyújtott tanúsítványt” – mondta Filip Boyen, a Forbes Travel Guide alapítója. “A Forbes Travel Guide értékelését nem könnyű kiérdemelni, így a csillagot szerzett győztesek az elkötelezett és szenvedélyes szervízükkel egyértelműen bizonyították, hogy érdemesek az elismerésre. Mindannyiuknak gratulálunk!”

Forrás: Turizmus Online


Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.