A csoport bevételei stabilak voltak az első három hónapban, a bruttó bevétel 6,4%-kal, 2 600 millió euróra nőtt. A bruttó bevételnövekedést a fejlődő piacok növekedése hozta.
A tavalyi év megfelelő időszakához képest idén 0,1%-kal kevesebb volt a bevétel.
Az időszakban 4 628 új szobát adtak át, az átadások 85%-a alacsony eszközértékű struktúrában valósult meg. Az átalakuló eszközmenedzsment stratégia részeként 22 hotel vállalt kötelező érvényű szerződéseket, mely a korrigált nettó adósságra 173 millió eurós hatást gyakorol.
A negyedéves bevételt befolyásolta, hogy a terjeszkedés továbbra is 85%-ban menedzsment-, illetve franchise szerződéseken keresztül valósult meg, mely 53 millió euróval, 4.3%-kal növelte a bevételeket. Az eszközmenedzsment stratégia átalakításának folyamata 51 millió euróval, 4,1%-kal csökkentette a bevételeket. A negatív árfolyamhatás további 1,3%-os bevételcsökkenést hozott, 16 millió euró értékben.
A luxus- és prémium szegmensek továbbra is a növekedés fontos pillérét jelentették.