A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Az idén kilencedik alkalommal összeült 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság a Hotel Residence Ózont is kitüntette az elismerő, Superbrands 2013 címmel. A díj olyan pozitív visszajelzést ad szállodánkról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet a Hotel Residence Ózon 2013-ban elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vendégeink mindennapi választásához.
„Büszkék vagyunk arra, hogy családi vállalkozásból induló cégként ilyen sikereket értünk el, és hogy hotelünk szakmai szempontok alapján is kiváló minősítést kapott. Sokat, és folyamatosan dolgozunk szállodáink fejlesztésén, szolgáltatásaink bővítésén, működésünk környezettudatossá tételén, hogy vendégeink igényeit minden téren maximálisan kielégítsük, legyen szó üzleti, családi vagy egyéni látogatókról. Nagyon jó érzés, hogy munkánk évről évre újabb, és egyre rangosabb elismeréseket nyer. A Superbrands 2013 díjat fogyasztói visszajelzések alapján is kaptuk, amit külön köszönünk minden új és visszatérő vendégünknek.” – mondta a díj kapcsán Hoffmann Henrik, a Hotel Residence igazgatója.
A négycsillagos Hotel Residence Ózon Superior 2010-ben nyitotta meg kapuit Mátraházán, a Kékes lábánál. A varázslatos környezetben elhelyezkedő szálloda hamar népszerű lett a turisták körében, hiszen az impozáns épület majd minden szegletéből egyedülálló kékesi panoráma nyújt felejthetetlen élményt. A közel 1000m2 alapterületű wellness központ szolgáltatásai, valamint a szállodához tartozó 3,2 hektáros erdei ősfás szabadidőpark kiváló feltöltődési lehetőséget nyújtanak, az étterem kulináris sokszínűsége pedig a gasztronómia kedvelőit is rabul ejti. A hotel több rangos kitüntetéssel is büszkélkedhet: a korábbi Aranynap díj és Develor Aranycsillag díj mellett, 2012-ben a környezettudatos működés elismeréseként a Magyar Szállodaszövetség Zöld Szálloda címét is megkapta, idén pedig a rangos Superbrands 2013 díjjal bővültek az elismerések.
A Nemzetközi Superbrands Programról
Közel húsz évvel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta (1995) a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész közel 90 országában jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.