„A Budapest Summer Adventure kampány megszervezése után egy újabb együttműködési lehetőséget kínálunk a turisztikai szakmának. A BTH Kft. a Kulturális Munkacsoporttal együttműködve a téli szezont átölelve (november 3-tól február 28-ig) csokorba fűzte a legjelentősebb téli kulturális és szabadidős programokat. Szakmai partnere, az Magyar Turizmus Zrt. Budapest Közép-dunavidéki RMI pedig kedvezményes belföldi szálláscsomagok kialakításában és ennek hazai promóciójában vállal szerepet” - hangsúlyozta Fekete László ügyvezető hétfőn, a Magyar Szállodaszövetség budapesti régiós értekezletén tartott prezentációjában. „A Téli Fesztivál promócióját a BTH Kft. teljes marketing eszközrendszerével, mintegy 15 millió forint értékben erősíti.” - tette hozzá Fekete László.
A Fesztivál kiemelten jelenik majd meg a BTH honlapjain, a budapestinfo.hu-n, a kultúra honlapon, az MT. Zrt. itthon.hu honlapján, számos közösségi oldalon, továbbá a szakmai és fogyasztói hírlevelekben. A Téli Fesztiválról egy külön angol-magyar nyelvű kiadványt is készített a BTH, részletes téli programajánlóval, eseménynaptárral, kulturális térképpel, melyeket elsősorban szállodákban, Tourinform irodákban, különféle regionális rendezvényeken valamint vidéki lapokban és kulturális központokban terjeszt a két marketingszervezet.
Az első Budapesti Téli Fesztivál, amely 2010. február 28-ig várja a kulturális programok iránt érdeklődő vendégeket november 3-án a Zeneakadémia épületbúcsúztató fesztiváljának első koncertjével indult el. (Turizmus Online)
Téli Fesztivál a szállodák részvételével
Több, mint száz színes programmal, kedvezményes belföldi programcsomagokkal indította útjára a BTH Budapesti Nonprofit Turisztikai Kft. az első Budapesti Téli Fesztivált.

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok
Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken
A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei
Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?
A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban
Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik
A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában
Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban
A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban
Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.