„A Budapest Summer Adventure kampány megszervezése után egy újabb együttműködési lehetőséget kínálunk a turisztikai szakmának. A BTH Kft. a Kulturális Munkacsoporttal együttműködve a téli szezont átölelve (november 3-tól február 28-ig) csokorba fűzte a legjelentősebb téli kulturális és szabadidős programokat. Szakmai partnere, az Magyar Turizmus Zrt. Budapest Közép-dunavidéki RMI pedig kedvezményes belföldi szálláscsomagok kialakításában és ennek hazai promóciójában vállal szerepet” - hangsúlyozta Fekete László ügyvezető hétfőn, a Magyar Szállodaszövetség budapesti régiós értekezletén tartott prezentációjában. „A Téli Fesztivál promócióját a BTH Kft. teljes marketing eszközrendszerével, mintegy 15 millió forint értékben erősíti.” - tette hozzá Fekete László.
A Fesztivál kiemelten jelenik majd meg a BTH honlapjain, a budapestinfo.hu-n, a kultúra honlapon, az MT. Zrt. itthon.hu honlapján, számos közösségi oldalon, továbbá a szakmai és fogyasztói hírlevelekben. A Téli Fesztiválról egy külön angol-magyar nyelvű kiadványt is készített a BTH, részletes téli programajánlóval, eseménynaptárral, kulturális térképpel, melyeket elsősorban szállodákban, Tourinform irodákban, különféle regionális rendezvényeken valamint vidéki lapokban és kulturális központokban terjeszt a két marketingszervezet.
Az első Budapesti Téli Fesztivál, amely 2010. február 28-ig várja a kulturális programok iránt érdeklődő vendégeket november 3-án a Zeneakadémia épületbúcsúztató fesztiváljának első koncertjével indult el. (Turizmus Online)
Téli Fesztivál a szállodák részvételével
Több, mint száz színes programmal, kedvezményes belföldi programcsomagokkal indította útjára a BTH Budapesti Nonprofit Turisztikai Kft. az első Budapesti Téli Fesztivált.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.