Három nap alatt több mint 10 ezer keresés során használták az utazást tervezők. A fogyasztói igényekre reagálva találták ki ezt a megoldást: a leggyakoribb ügyfélszolgálati megkereséseket és saját felméréseik eredményeit vették alapul.
“Vannak már olyan napok, amik messze lekörözik a tavalyi azonos napon leadott foglalások számát, és azok összértéke is felülmúlja a tervünket”, mondta Szigetvári József vezérigazgató. "Bekértük az ügyfélszolgálatos kollégáktól a leggyakoribb kérdéseket, ami jó alap volt ahhoz, hogy rálássunk az igényekre”, ismertette a részleteket.
Ezek a következők voltak: lehet-e már utazni, nyitva vannak-e a szálláshelyek; lesz-e más vendég is a szálláshelyen; lehet-e használni a wellnesst vagy a medencét; hogy lesz az étkezés; mennyire biztonságos a szálláshely, mit tesz ennek érdekében. Ezzel párhuzamosan a szálláshelyek adatlapján feltüntetésre kerül minden óvintézkedés és előírás, amit a biztonságos tartózkodásért tesznek meg.
A szűrők bevezetését követő 3 napban már több mint 10 ezer alkalommal használták közülük kereséskor a legnépszerűbbeket, melyek az önálló ház, a saját konyhás apartman, az előleg nélkül fizethető és az ingyen lemondható opciók voltak.
9 nap alatt megvalósult keresések:
● önálló ház: 38 814 (a teljes szűrő listán 2., a félpanzió előzi meg)
● apartman saját konyhával: 27 180 (a teljes szűrő listán a 6.)
● előre fizetés nélkül: 23 498 (a teljes szűrő listán a 8.)
● lemondási díj nélkül: 17 369 (a teljes szűrő listán a 10.)
● saját kerthelyiség: 7 260 (a teljes szűrő listán a 23.)
Forrás: Szallas.hu