Új kampányt indít a Szallas.hu

A #maradjotthon mozgalomra válaszul a Szallas.hu „Maradj itthon!” kampányba kezdett. Otthonról induló (és ott is végződő) más akciókba is kezdtek.

Az ország legismertebb szállásfoglaló platformját biztosító Szallas.hu 180 fokos fordulatot hajtott végre mostantól teljes kommunikációjában. Ennek részeként lecserélte a már 3 éve használatos „Úgy is lett” logóját időszakosan „Maradj itthon!"-ra, ezzel is erősítve azt az üzenetet, hogy most vigyázzunk egymásra, mindenki, aki teheti, legyen otthon, ne menjen közösségbe, segítse ezzel a vírus megfékezését. Ugyanakkor az is benne van, hogyha mégis kimozdulnánk, maradjunk belföldön, egészségügyi sétáinknak keressünk inkább rejtett kirándulóhelyeket.

Az otthonmaradást számos módon próbálják elfogadhatóvá és könnyebbé tenni. „Az utazás nagyban hozzájárul a mentális egészség megőrzéséhez, de mivel a korlátozások és az elővigyázatosság végett ez most nem megvalósítható, igyekszünk máshogy, >>gondolatban utaztatni<< az embereket” – mondta Trepess Beatrix, a Szallas.hu pr és közösségi média menedzsere.

Többek közt egy 14 oldalas, letölthető stresszűző felnőtt színezőt is készítettek, melyben 6 csodás ismert és kevésbé ismert magyar kirándulóhely vázlatait gyűjtöttek össze. „Színezés közben gondolatban mindannyian bejárhatjuk a Badacsonyt, Tihanyt, a mesebeli Andrássy-kastélyt Tiszadobon vagy a Bokodi-tó partját. Aki járt már valamelyik helyen, annak ez a pihentető tevékenység segít felidézni a múltbéli emlékeket. Akik pedig még nem fedezték fel ezeket, biztosan kedvet kapnak, hogy a belföldi kincseket meglátogassák majd, amikor a körülmények engedik”, mondta Pardi Dorina, a Szallas.hu senior brand marketing menedzsere.

Április utolsó hetére pedig egy nyilvános Netflix mozizást is szerveztek, melyet a Facebook-oldalukon közzétett szavazás előzött meg, ahol az érdeklődők voksolhattak, melyik filmet nézhessék meg együtt. 

Forrás: Szallas.hu


Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?