Új kampányt indít a Szallas.hu

A #maradjotthon mozgalomra válaszul a Szallas.hu „Maradj itthon!” kampányba kezdett. Otthonról induló (és ott is végződő) más akciókba is kezdtek.

Az ország legismertebb szállásfoglaló platformját biztosító Szallas.hu 180 fokos fordulatot hajtott végre mostantól teljes kommunikációjában. Ennek részeként lecserélte a már 3 éve használatos „Úgy is lett” logóját időszakosan „Maradj itthon!"-ra, ezzel is erősítve azt az üzenetet, hogy most vigyázzunk egymásra, mindenki, aki teheti, legyen otthon, ne menjen közösségbe, segítse ezzel a vírus megfékezését. Ugyanakkor az is benne van, hogyha mégis kimozdulnánk, maradjunk belföldön, egészségügyi sétáinknak keressünk inkább rejtett kirándulóhelyeket.

Az otthonmaradást számos módon próbálják elfogadhatóvá és könnyebbé tenni. „Az utazás nagyban hozzájárul a mentális egészség megőrzéséhez, de mivel a korlátozások és az elővigyázatosság végett ez most nem megvalósítható, igyekszünk máshogy, >>gondolatban utaztatni<< az embereket” – mondta Trepess Beatrix, a Szallas.hu pr és közösségi média menedzsere.

Többek közt egy 14 oldalas, letölthető stresszűző felnőtt színezőt is készítettek, melyben 6 csodás ismert és kevésbé ismert magyar kirándulóhely vázlatait gyűjtöttek össze. „Színezés közben gondolatban mindannyian bejárhatjuk a Badacsonyt, Tihanyt, a mesebeli Andrássy-kastélyt Tiszadobon vagy a Bokodi-tó partját. Aki járt már valamelyik helyen, annak ez a pihentető tevékenység segít felidézni a múltbéli emlékeket. Akik pedig még nem fedezték fel ezeket, biztosan kedvet kapnak, hogy a belföldi kincseket meglátogassák majd, amikor a körülmények engedik”, mondta Pardi Dorina, a Szallas.hu senior brand marketing menedzsere.

Április utolsó hetére pedig egy nyilvános Netflix mozizást is szerveztek, melyet a Facebook-oldalukon közzétett szavazás előzött meg, ahol az érdeklődők voksolhattak, melyik filmet nézhessék meg együtt. 

Forrás: Szallas.hu


Napfényes fejezet – amely a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról szól

Napfényes fejezet – amely a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról szól 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.