Új marketing és kommunikációs igazgató a Danubius-nál

Az ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal is rendelkező vezető feladata, hogy integrált szemlélettel, megfelelő kommunikációs rendszerek kialakításával és új platformok alkalmazásával erősítse a Danubius márkát, amely teljes meg újulás előtt áll.

A rebranding már az új vezető irányítása alatt zajlik le a közeljövőben. Gál Judit marketing és kommunikációs igazgató felel szeptembertől a Danubius Hotels Group külső - és belső kommunikációjáért - beleértve a reputációmenedzsmentet, márkaépítést, eseménymarketinget, kiállítási megjelenéseket, a médiaplatformok használatát, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatását - a sales és marketing igazgató közvetlen irányítása alatt.

“A tervezett, tudatos és hatékony marketing és kommunikációs tevékenység a vállalati siker egyik kulcstényezője. Gál Judit személyében olyan szakembert bíztunk meg e terület vezetésével, aki ügynökségi és megbízói oldalon is bizonyított már. Stratégiai gondolkodása, szakmai határozottsága és nyitott személyisége jó alap arra, hogy segítségünkre legyen a Danubius márkához kötődő pozitív érzések erősítésében. Ehhez rendelkezésre áll az a vállalati tudás és tapasztalat, amellyel előkelő helyet vívtunk ki magunknak az elmúlt évtizedekben, de nyitottnak kell lennünk az új technológiák, platformok és rendhagyó megoldások alkalmazására. Ezek összehangolásában és szakmai irányításában számítok Juditra” - mondta Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group vezérigazgatója.

"Nagy lehetőség, de embertpróbáló feladat számomra az eddig ismeretlenül is vonzó szállodaiparba érkezni. Biztos vagyok viszont abban, hogy a változékony és rendkívül összetett kiskereskedelmi szektorban szerzett tudásommal értéket adva támogathatom a Danubius Hotels Groupot. A reputációmenedzsment és a márkaépítés terén is van tennivalónk bőven, de szerencsés helyzetben vagyok, mert egy kiváló csapathoz csatlakozhatok, mind a munkatársak mind a támogató ügynökségek oldalán" - tette hozzá Gál Judit.

Gál Judit francia és kommunikáció szakon végzett az ELTE - n, majd szóvivői posztgraduális diplomát, ezt követően MBA végzettséget szerzett a Lyon 3 egyetemen. 2006 - tól az MmD (Grayling), majd a Hill+Knowlton nemzetközi ügynökségeknél dolgozott tanácsadóként FMCG, IT, energetikai és kiskereskedelmi szektorban tevékenykedő ügyfelekkel. 2012 - ben az Auchan kommunikációs menedzsereként és szóvivőjeként folytatta pályafutását, 2014 - től lett a vállalat kommunikációs igazgatója. Vezetőként ő felelt az áruházlánc külső és belső kommunikációs feladataiért, az Auchan hazai média reprezentációja és ismertsége ez idő alatt jelentősen javult, a kereskedelmi szektort érintő komoly változások ellenére is. 2015 - ben szakmai teljesítményét a "Szavak embere" díjjal ismerte el a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesülete. A szakember több nyelven beszél, házas, két gyermek édesanyja.

Forrás: Turizmus Online


Ismét tűz ütött ki a visegrádi négycsillagos szálláshelyen

Ismét tűz ütött ki a visegrádi négycsillagos szálláshelyen 

A sors ismétli önmagát.
Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján

Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján 

2025-ben ünnepli fennállásának tizedik évfordulóját az Aria Hotel Budapest.
Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel

Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel 

A korábbi Expo Congress Hotel felújításából született az Expo Tower.
Nem panaszkodhatnak a szállodások az idei pünkösdi hosszú hétvégére

Nem panaszkodhatnak a szállodások az idei pünkösdi hosszú hétvégére 

A június eleji hosszú hétvégén 45 százalékkal több vendég szállt meg a Balatonnál, mint tavaly, közölte a Visit Hungary.
Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.