A 6 nyelven futó weboldal állandóan elérhető foglalási motorja mellett több más menüpont is az új Pullman világába vezeti be a felhasználót. A weboldal tematikáját úgy alakították ki, hogy erősítsék a márka kínálta különleges előnyöket: az eleganciát, a jó működést és a kényelmet. A honlap frissítése része annak a 2012-ben indult kezdeményezésnek, amely a márka kommunikációjának átdolgozására irányult. A Pullman ugyanis azokra a kozmopolita, multikulturális és az új technológiákra nyitott utazókra irányította figyelmét, akik úgy gondolják, üzleti útjuk során is kényelmes, pihentető időtöltésben lehet részük. Az üzlet és szabadidő kettőssége az új logóban is megtestesül, amely a jin és jang filozófiáját szimbolizálja. Az új embléma, a munka és pihenés összeférhetősége a márka kommunikációjába, a hotelek kinézetébe és működésébe is beépült már.
A Pullman több újdonsággal is készül vendégei számára: amellett, hogy elindította félévenként megjelenő életmód-magazinját, a jövő hónaptól új okostelefonos alkalmazást is kínál az utazóknak. A szállodalánc hosszútávú célja, hogy a 2015-2020-as periódusban 150-re növelje hotelei számát.