A magyar, szlovák, cseh és lengyel turisztikai szervezetek 2003 óta folyamatosan bővülő marketing együttműködése a távoli piacokon most is sikeresnek ígérkezik: az amerikai utazási szakemberek is jóval nagyobb érdeklődést mutatnak minden közös, a régiót mint egyetlen desztinációt bemutató kommunikáció iránt, mintha az egyes országok külön-külön igyekeznének vonzó célpontként bemutatni magukat.
Szállodák és turisztikai hivatalok vállvetve
Az idei amerikai road show-n a négy ország szállodavállalatai, desztinációs menedzsment irodái, valamint turisztikai hivatalai képviseltetik magukat. A helyszínek: Boston, Minneapolis és Dallas, és minden városban 40-50 szakember kap részletes tájékoztatást a négy országot összekapcsoló programokról, a legújabb szálláslehetőségekről és a vonzerőbővülésről.
A prezentációk 17.30-kor általános prezentációval kezdődnek, a kiérkezett szolgáltatók kerekasztalos „one-on-one” megbeszéléseivel folytatódnak, majd mini trade show-val és ültetett állófogadással végződnek.
Magyar részről – a Magyar Turizmus Zrt. New York-i külképviseletén kívül – a Danubius Hotels, a nemrég nyílt Continental Hotel Zara Budapest és a Liberty Travel van jelen.