A 2010 áprilisában nyíló Blaha Lujza téri Courtyard by Marriott
Budapest City Center igazgatója Horváth Ferenc. Ferenc a Radisson
SAS-nél, a Cunard Line-nál és a Kempinskinél szerzett tapasztalatok
után, 1993-ban kezdte karrierjét a Marriott International-nél. Azóta
többek között a szállodalánc magyarországi, jordániai, egyiptomi és
kazahsztáni szállodáiban töltött be igazgatói pozíciókat, F&B és
üzemeltetési területeken, később pedig szállodaigazgatóként.
A hotel gazdasági igazgatója, Kruzics Ádám. A szakember 2006-ban
csatlakozott a Marriotthoz, a prágai Courtyard szállodák pénzügyi
igazgatójaként. Ezt megelőzően a Westend Hilton pénzügyi
kontrollereként tevékenykedett.
A szálloda értékesítési igazgatója Parti János, aki 2002-től a
Danubius Hotels Group marketing- és értékesítési igazgatója, később
projektigazgatója volt, korábban pedig az Accor-Pannonia Hotels
értékesítésének Business Travel & MICE területét vezette. Szállodai
pályája 1998-ban a Budapest Marriott Hotel business travel sales
manager-eként indult.
Huszonöt éve dolgozik a Marriott kötelékében Sághy Attila, aki a
Courtyard F&B igazgatói pozíciójáért lesz felelős. 2006-ig a Budapest
Marriott Hotel éttermi- és rendezvényigazgatói pozícióit töltötte be,
jelenlegi kinevezése előtt pedig a koppenhágai Marriott és a prágai
Courtyard szállodák csapatát erősítette.
Véglegesedett a Courtyard by Marriott Budapest City Center vezetősége
Véglegesedett a Courtyard by Marriott Budapest City Center vezetősége

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán
A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok
Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken
A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei
Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?
A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban
Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik
A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában
Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban
A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.