Az easyJet megerősítette pozícióját az európai rövid távú járatok piacán, piaci részesedése 6,5 százalékról 7,6 százalékra emelkedett az elmúlt 12 hónapban.
Arra a kérdésre, hogy miért is esett a választás Budapestre 6 éve, Peter Voets az easyJet Magyarországért is felelős marketing vezetője így válaszolt: "Azáltal, hogy Magyarország az Európai Unió tagja lett, Budapest gazdag történelmével és fürdőkultúrájával, a nyugat-európai turisták kedvenc úti céljává vált. Ezzel egy időben egyre több magyar utazott külföldre szabadságának eltöltésére.
Az első járatot a társaság 2004. május elsején indította London Luton repteréről Budapestre. Az ezt követő 3 hónapban került bevezetésre Dortmund, Berlin és London Gatwick útvonal. Az első évben a brit légitársaság 219 113 utast szállított. A piacra lépés azonban olyannyira sikeres volt, hogy a cég 2009-re már több mint duplájára növelte utaslétszámát. Nem szabad elfelejtenünk ennek gazdasági hatását sem, mivel ezekkel az utasokkal a légitársaság közvetetten hozzávetőlegesen 500 munkahelyet teremt."
Az elmúlt három év során az easyJet hetente 36 géppel, 86%-os telítettségi faktorral repült az alábbi desztinációkra Budapestről: London, Párizs, Berlin, Dortmund, Genf. A Budapestre utazó utasok 20,5%-a csak egy irányba váltja meg repülőjegyét, míg a retúr jegyet váltók többsége 37,65% 2-4 éjszakát marad Budapesten. Ellenben ha mi magyarok utazunk, akkor átlagosan 5,9 napot töltünk a kiválasztott országban. Az elmúlt 5 év legnépszerűbb úti célja kétségtelenül London.