A380-assal repül Szingapúrba is az Air France

Szingapúr, az Air France hetedik olyan nyári célállomása, ahova A380 repül.

2012. április elsején az Air France először üzemeltet Airbus 380-as repülőgépet a Párizs, Paris-Charles repülőtér – Szingapúr útvonalon. Ezen első járatot további járatok követi, az Air France 2012. október végéig hetente három járatot indít ebbe a városba.

Szingapúri indulással az Air France heti 38 csatlakozó-járatot kínál a Qantas-szal közösen, öt ausztrál nagyvárosba: Sydneybe, Melbourne-be, Brisbane-be, Perthbe és Adelaïde-be.

2012 nyarán az Air France immár hét célállomás fele üzemeltet Airbus 380-as repülőgépet:
New York JFK repülőterére, Washington DC-be, Los Angeles-be, Montrealba, Johannesburgba, Tokió Narita repülőterére és Szingapúrba.

Az Air France volt az első európai légitársaság, ami 2009-ben üzembe helyezte ezt az óriás utasszállító repülőgépet. 2011 decembere óta az Air France összes A380-as típusú repülőgépét összesen 516 üléssel látták el, négy osztályon megosztva: A „La Première” első osztály a főfedélzeten helyezkedik el, és 9 ülést számlál, az „Affaires” business osztályunk 80 férőhelyével pedig a felső fedélzeten található, csakúgy, mint a 38 üléses „Premium Voyageur” kiemelt turista osztályunk. A „Voyageur” turista osztályunk 449 férőhelye pedig megoszlik a két fedélzet között.

Az A380 a maga kategóriájában a leginkább környezetbarát és legcsendesebb repülőgép. Az óriásgép fedélzetén az Air France innovatív újdonságokkal kedveskedik utasainak: az egyes repülési szakaszokban más-más fényhatásokat generál, és igazi kikapcsolódásra alkalmas helyeket teremt, legyen szó kortárs képzőművészeti galériáról vagy a két fedélzeten megosztva fellelhető mintegy hat bárról.


A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás

A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás 

Ezzel kapcsolatban a következő közleményt juttatták el szerkesztőségünkbe.
Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban

Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban 

A következő két évtizedben 2 trillió (magyarul 2 billió, vagyis kétezerszer egymilliárd) dollár értékű fejlesztések várhatók világszerte a légiközlekedésben.
Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére

Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére 

Ugyanis hiába óvta őket a MÁV - ennek ellenére jegyet váltottak különböző vonalakon járó szerelvényeikre.
Új magyar jármű született

Új magyar jármű született 

Bemutatták az új magyar elektromos midibuszt - a Városligetben tette meg első köreit a bajai gyár fejlesztése.
Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér

Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér 

Örömteli hírről kaptunk tájékoztatást szerda délelőtt.
Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával

Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával 

Mesterséges inteligenciával teszi hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a légitársaság.
Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS 

Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS  

Szorosabbra fűzi kereskedelmi együttműködését a három légitársaság: codeshare és interline megállapodást kötöttek.
Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek?

Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek? 

Az Emirates hét pontban összefoglalta azon tananyaga legfontosabb témáit , amelyet mindenkinek el kell sajátítani, aki jelentkezik hozzájuk légiutas-kísérőnek.
2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája

2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája 

A Közel-Keleten és Ázsiában, ezen belül is Indiában és Kínában látják a legerősebb növekedést és bővülést.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.