A csoport tagja hat utazásszervező-, egy klub- és két szállodamárka, ahogy közel 2100 utazásiiroda is, üzleti- és szabadidős utaztató egyaránt.
A kölni székhelyű utazásszervezők, az ITS, a Jahn Reisen és a Tjaereborg, illetve a frankfurti Dertour, ADAC Reisen és Meier’s Weltreisen portfoliója nem változik. "Ez a fajta sokszínűség a DER Touristik egyik legfőbb előnyét jelenti" - hangsúlyozta az ernyőmárkáért felelős igazgató, Norbert Fiebig.
Az új stratégiában az Atlas Reisen utazásszervezői márkanév eltűnik, a vállalkozás franchise partnerei "DER Touristik" partnerekké válnak. A konszern központi online oldala a www.DER.com linken érhető majd el, ebbe olvad bele a korábbi gyűjtőportál, az Avigo.de. A csoportot világszerte a piros DER Touristik logó azonosítja majd, ez jelenik meg az idegenvezetőkön, a reptéri kirendeltségeken, minden katalóguson és dokumentumon.
A Rewe csoport turisztikai ágazata a tavalyi évben összesen 4,7 milliárd eurós forgalmat ért el, közel hatmillió ügyefelet szolgált ki. Ezzel az eredménnyel Európa második legnagyobb turisztikai szolgáltatója lett a TUI után, megelőzve a Thomas Cookot.
Forrás: Turizmus Online